Advertisement

A tengerészgyalogságban szolgáló férfi, akit a 2170-es években a Pollux rendszerbe küldenek, a Thesties holdjára, a Clytemnestra felszínére. Az összesen 14 fős egység feladata a helyi élőlények megritkítása, hogy a Weyland-Yutani kutató biztonságban legyenek. Miután Khan tizedes letette a Dropshipet, Dwayne Hicks tizedes kérdez rá a parancsnoknál, Emma Paulson hadnagynál, hogy mi is ez az egész feladat.

Poloskavadászat

A hadnagy leszögezi, hogy a most elhangzó információkból senki se szivárogtathat ki semmit, mert hadbíróság jár érte. A Társaság már évek óta dolgozik egy új, forradalmi üzemanyagon, ám ez rendkívül instabil és nem egy telep és hajó veszett oda emiatt. Azonban ezen a holdon sikerült megtalálni a stabilizátort, ám a rossz hír, hogy egy veszélyes faj is él a felszínen, amiket szabvány poloskavadászat keretében kell megtizedelni, mert már két kutatócsapat fázott rá.

A katonák exovázas szkafanderben mennek ki, mert a légkör mérgező, ráadásul a széltől és portól alig látni. Körkörös formációban futnak be a mozgásérzékelők adatai (köztük Zelleré is), miszerint a lények közelednek. A szárnyas, pengés végtagú lények első hullámát sikerül elűzni, a plazmafegyverek zaja elűzi őket, ám hamarosan jön az új, nagyobb hullám, amit Zeller észlel először. Jette Malinka a zöldfülű 19 éves eltalálja az egyik lényt, ami mindenki meglepetésére darabokra robban és magával viszi Tim Stenbeck tizedest a halálba. Az égben sikerül még három lényt, amik szintén nagy robbanásban pusztulnak el. Hicks tudni akarja, hogy mik ezek a bestiák, a hadnagy szavát elnyomja Zeller és Trevor Wierzbowski kiáltása, miszerint a műszerek újabb bogarakat fogtak be. A parancsnok figyelmezteti a szakaszt, hogy távolról lőjék ki a lényeket, máskülönben közelharcban, késekkel kell velük végezni, ha nem akarják, hogy a robbanás őket is megölje. Az égen több detonáció következik be, szó szerint láncreakciók keletkeznek, mikor egy lény felrobban, ami magával viszi a többieket a pusztulásba és így tovább.

Egy lény Malinka és Zeller közelében száll le, ezt Cynthia Dietrich még eltudja terelni, miközben visszavonulásra ösztökéli a hadnagyot. Ám egy másik lény is landol és megpecsételi Zeller sorsát. A férfi késsel támadt a lényre és átszúrja az egyik szemét, de a bestia nem adja magát, halálos sebet ejt a férfin, aki vagy ebbe, vagy a mérgező atmoszférába pusztul bele, de abban mindenképpen, mikor Dietrich lövései felrobbantják a poloskát.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement