FANDOM

A xenomorphok anyabolygója, bár nem itt jöttek létre. Bolyvilág, vagy G-435 (a homályos értelmű rendszerbe sorolás miatt), ahogy az emberek ismerik. Legalább 260, de legfeljebb 1303 fényévre van a Földtől (az Idegenek a Földön 50 fényévet ír, ám ez túlságosan kevés, lévén az emberek egy évig utaztak oda, az Aliens Adventure Game Jump Drive adataival számolva - 1 hét legalább 5 fényév, maximum 25, a könyv nem írja mekkora volt az ugrás - a két szélső érték 260 és 1303 fényév közé esik).

Felszín

A G.O. osztályba tartozó Achilles-2 csillag körül keringő 10 bolygó közül a negyedik. A bolygó felszínének 80%-a víz és bár a bolygó főként tavakból és óceánokból áll, ezek mind szennyezettek, fémsóval vannak tele. Három kontinens van, ahol különböző a környeztet (sivatag, mocsár, stb.), a növényzet nagyon szegényes, ráadásul a felszínt az állandó szeizmikus tevékenység majdnem teljesen síkká és terméketlenné tette, sok vulkán és néhány hegység jelenti az egyetlen magaslatot. Fél G-vel nagyobb a gravitáció mint a Földön. Állandó forróság van, csupán a bolygó két szélén található jégsapkák ez alól a kivételek.

Légkör

Az oxigén kisebb mint a Földön, de jóval több a szén-dioxid és az egyéb gázok. A levegőben még némi ammónia és metán is található, ami az embereknél orrfolyást és könnyezést okoz, hosszabb távon már halált eredményez (ez 2195-ben és az utána következő időben megszűnik). A bolygó atmoszférája nagyobb mint a Marsé. Az ember számára akkor is lakhatatlan lenne, ha nem lennének jelen az alienek hordái.

Élőlények

A bolygót nem csak xenok, hanem más veszélyes lények is lakják, amik emberre és predatorra egyaránt veszélyesek. Predatorok ritkán járnak ide vadászni, mert sokuk soha nem tér vissza.

Ismert lények

  • Flying Scorpion: Egy nagy denevérszárnyú lény, aminek mérge elég erős, hogy percek alatt megöljön egy predatort.
  • Darphojin: Egy raptorszerű hüllő, ami feromonjával képes arra, hogy az alienek azt gondolják, ő is egy közölük. Predatorok képesek lóként használni.
  • Dilagon: Nagy féregszerű lények, amik a sivatagokban élnek. Csak a predatorok képesek a támadásaikat túlélni.
  • Herbivore: Óceánokban élő hüllő, ami nem agresszív, de képes bármit megölni, ami megtámadja.

(ez a négy faj az AvP 2010-hez kiadott kézikönyvben van említve, lehetséges, hogy amit a játék tart Xenomorph Primenak az egy másik bolygó)

Történelem

  • Xeno őshaza2

    A vörös és normál idegenek harca.

    2193-ben tengerészgyalogosok érkeznek, akiket Bionat fegyveresek kísérnek (jobban mondva fegyverrel kényszerítik a katonákat). A bőrnyakúak közül két férfi, egy nő és két szintetikus tér vissza, akiket egy űrutas ment meg.
  • 2195: Ripley álmodókkal elrabolja az anyakirálynőt, ami fél év múlva felrobban a Földön. A Xenomorph Primeon létrejön a red army.
  • 2213: tengerészgyalogosok érkeznek, hogy anyakirálynő pempőt szerezzenek. A vörös és fekete xenok harca ekkor már javában zajlik. Végül mindkét anyakirálynőt megölik és a vörös xenok kipusztulnak.
  • 2214: A sereg elkezdi a bolygót megtisztítani a Tisztítótűz akció keretében.
  • Valamivel később, vagy a Tisztítótűz akció közben: A Weyland-Yutani egy anyakirálynőt fog el, amit a Thanatos nevű hajóra visznek.

Galéria

Előfordulás