FANDOM

Olyan idegenek, melyeket kiborggá tettek a Weyland-Yutani emberei. Ezek nagyobbak az átlag idegeneknél, a kiborgoknál is megtalálható neurotranszmitter található a fejükben. Testüket krómötvözetű kiborg exoskeleton védi, a fémburkolatú látószerveik mellett találhatóak extra végtagok és kezenként egy hüvelykujj. Néhány példány a feje a királynőjére hasonlít. A 22. század végén Livermore Evanston a Blioron található biogyárában 21 példányt "gyárt" le világuralmi célra (az első xenoborgot a Ryushin fogja el és majd a Blioron alakíttatja át). Képesek lőfegyvert használni miközben egy ember irányítja őket. A predatorok könnyen elbánnak velük, mert a xenoborgok szögletesen és lassan reagálnak. Miután egy kisülés következtében szabadok lesznek, rászabadulnak a városra (gyorsabbak mint egy átlag xeno). Egy önmegsemmisítő program révén mind meghal.

Ellenben 2189-ben is voltak xenoborgok, amik erősebbek voltak mint Livermore lényei. Ezek képesek voltak lézert lőni az ellenségre (amiben segítségükre van a lézeres célzó), a Weyland-Yutani titkos biztonsági rendszerként használta őket, ott voltak a USS Odobenus fedélzetén (3 db.) és még egy USCM által kordában tartott fészeknél (2 db.). A rengeteg fémes beültetés miatt lassúak, ráadásul kis időbe beletelik, mire "online" állapotba kerülnek, de ha egyszer aktívak, akkor gigászi pusztítást tudnak tenni a támadókban. Livermore teremtményeivel ellentétben ezek a xenoborgok rendkívül jól bírják a gyűrődést, ajánlatos nehéz fegyverzettel eliminálni őket.

Galéria

Előfordulás