FANDOM

Szleng nevén Tűz. Egy teljesítményfokozó szer, amit pempőből és az anyakirálynő pempőből készítenek. Az alienek éppen ezért a használókat úgy érzékelik, mintha rivális királynők lennének. A használó kezdetben úgy érzi, mintha szétrobbannának az atomjai. Kinézete sötétzöld, amin ezüstszínű pöttyök vannak.

Használók

Sikerül ugyan szintetikusan előállítani, de néhány emberre negatív hatással van (agresszivitás, gyilkolási vágy). A hadsereg figyelmét 2213-ban kelti fel, hogy a katonákat szuper emberré tegyék vele. Ellenben a csempészek korábban felfigyeltek a szer hasznosságára, igaz, ők nem szedik, hanem illegálisan terjesztik a pempővel együtt.

Hatás

A szer embertől függő hatásokat produkál: vannak akik egy tablettától dühöngenek, vannak akik csak többtől. Az agresszívvá vált egyének irdatlan sérülések mellett is harcképesek maradnak, még ha testük súlyosan összeég, egyik szemük hiányzik és egyik karjuk le is szakad.

"Normál" esetben az ember fizikai és mentális teljesítménye felfokozódik. Az ember gyorsabb, kitartóbb és éberebb lesz, miközben jó kedve támad és koncentrációja is hibátlan.

Galéria

Előfordulás