FANDOM

Fiatal, idealista férfi, a KÁNE hadseregében hadnagyként szolgál 2058-ra. Xao Lai azon katonákhoz tartozik, akiket a Glorius Sun fedélzetén küldenek ki egy anomáliához a Japetusz közelébe. Fél napra a megérkezésükre rá már a KÁNE hajót is elfoglalják az alienek (dr. Kyu Kim és egy másik férfi hozza be a fertőzést az anomáliáról, nem sejtve mi növekszik testükben).

Rangidős katona

Xao Lai hadnagy áll a túlélők élére (vele együtt 9 fő), felrobbantják hajójukat és átmennek az anomáliára. A hadnagy tudja, hogy az erősítés úton és csak életben kell addig lenniük, eme célból utasítja a túlélőket, hogy a giff lebegőket használva maradjanak a levegőben, mert a xenok nem tudják onnan leszedni őket.

Egy normál idegennel szemben ez sikerült volna, de a túlélők végzetére maga a királynő támad rájuk. Xao terve az, hogy több oldalról veszik tűz alá a lényt, ehhez pedig egy nagyobb termet kell keresniük. Amint megtalálják a megfelelő helyet (ami a giff hajó meghajtóterme felett található, az odaúton két ember meghal), a több oldalról való tüzelés beválik és a királynő elpusztul, Xao és másik két ember balszerencséjére, ugyanis a savzuhatag elintézi őket. Xao nem is sejthette, hogy a királynő savja az alattuk levő teremben levő Eli Reynoldsot is elintézi (a giff energiapajzsát megszünteti, utat engedve a normál alienek gyilkolási vágyának).

Felszerelés

Előfordulás