FANDOM

Független gondolkodású emberek csoportja, akik nagyon nem értenek egyet az emberiség jövőjével és filozófiájával. Rossz szemmel nézik ahogy bolygót bolygó után zsákmányolnak ki, mert az emberiség megteheti és ebben senki sem gátolja őket, ráadásul néha egész fajokat irtanak ki, hogy a telepeseknek biztonságos legyen a gyarmatizált bolygón. A csoport igazi neve nem ismert, a tagok titokban tevékenykednek, számos ember a Weyland-Yutani berkein belül ügyködik.

Tevékenységük

A 22. század végére az X csoport rájön, hogy a W-Y valami gonosz dologban tevékenykedik. Felfigyelnek Machiko Noguchira, akivel a W-Y terveit akarják tönkrezúzni, a nővel nem veszik fel a kapcsolatot, helyette titokban segítik. Mikor Machiko egy szintetikust igényel a cégtől, akkor a csoport elkészít egy egyedit, aki nagy segítségére lesz a nőnek, ő Attila, akinek legkülönösebb tulajdonsága, hogy anyanyelvi szinten tud beszélni a predatorokkal, ugyanis a csoport tud a yautják létezéséről, ahogy arról is, hogy Machiko közöttük töltött egy évet. Attila maga sem tudja hogy mikre képes, csak idővel derít ezekre fényt. Machiko és Attila beváltják a csoport elvárásait, a W-Y titkos intelmei dugába dőlnek, a világhatalomra törő Livermore Evanston a xenoborgjaival együtt elpusztul.

Előfordulás