FANDOM

Egy hatalmas feltöltőállomás az űrben, ami elsősorban nagyobb űrhajókat (kolonizáló, teherszállítók és egyebek) szolgál ki. Az üzemanyag feltöltése mellett a legénység számára van szállás, bár ezt rövid ideig vehetik használatba, nem arra készültek, hogy valaki huzamosabb ideig ott lakjon. Továbbá van itt bőven étel, raktér, illetve elég hely több száz, vagy ezer ember számára, akikre biztonsági őrök vigyáznak. A sztenderd gravitáció 0,8-as, vagyis itt könnyebb mozogni, mint a Földön.

Infesztáció

2138-ban egy kolonizáló hajó dokkol be, fedélzetén sok háborús menekülttel. Csakhogy nem csak emberek voltak a fedélzeten, hanem alienek is. A biztonságiak tehetetlennek bizonyultak, legalább azt sikerül elérni, hogy az űrhajók zöme ne tudjon elstartolni, bár három így is elmenekült.

Dr. Hollis több folyosót is lezár, izolálva az idegeneket, bár mire ez sikerül, ő marad az egyetlen élő ember az állomáson. 2138 szeptemberében, vagy utána az Europa feltűnik. Zula Hendricks és Davis One azzal a szándékkal van itt, hogy felszámolja a fertőzést. Találkoznak Hollissal, csakhogy a Weyland-Yutani is tud a helyről, ezért egy fregattot küld ki két osztagnyi (24 fő) tengerészgyalogossal a fedélzetén. A cél alien példányok szerzése (nem feltétlen kell teljes test, elég néhány testrész is).

Zuláék, hogy fedezzék menekülésüket, eleresztik az alieneket, amik így nekiesnek a katonáknak. Az alienek nem bénulnak le az M56 Smartgun energialövedékeitől, a helyzet kicsúszik a tengerészgyalogosok kezéből, az alien áradat lerohanja őket, a több fekete test között egyre több egyenruhás vegyül el. A W-Y három küldöttének sikerül egy alien felsőtestet megkaparintani és feltenni a Dropshipre, a katonák azonnal próbálnak kihátrálni az állomásról, hiszen a feladatot teljesítették.

Csakhogy Zula és Davis nem hagyhatja meglépni őket. Az állomás egyik torpedójával kilövik a járművet. Hollister túlterheli az oxigéngenerátorokat, illetve felgyújtja az üzemanyag tárolókat, egy időzített bombát csinálva az állomásból. Amikor az Europa elhagyja az állomást, az még egyben van, de nem sokáig. Az ismeretlen nagyságú infesztáció egyszer és mindenkorra eliminálva lett az ott rekedt katonákkal egyetemben.

Galéria

Előfordulás