FANDOM

Elsőosztályú közlegény az USCM-ben. A Spears dandártábornok irányította 3. Bázison szolgál 500 más katonával együtt. Mivel Spears úgy gondolja, hogy a Földet csak alienekkel lehet visszaszerezni, így a katonákból hamarosan keltető lesz. Amikor a USS American landol, már csak 200 katona él.

Dezertálás

Renus, Sean J. Peterson és Jason S. Magruder elhatározza, hogy megszökik és a 4-5 napra található civil bázison szereznek egy hajót, amivel elmenekülhetnek. Nehezen összeszerzik az élelmet, majd 06:30-kor az egyik WC-ben tartanak egy utolsó megbeszélést és utána elindulnak. Leütnek egy őrt a zsilipajtónál és ellopnak egy terepjárót.

Spears tud a tervről (kamera van a WC-ben), ezért egy szakasz katonával a civil bázisra megy.

Forró fogadtatás

Négy nap múlva Renusék megérkeznek, ám sehol sem látni egy telepest. Mint kiderül, belőlük már rég keltető lett, a kifejlett alienek pedig lecsapnak a három katonára. Renus sikeresen likvidál egy támadót, ám a túlerő legyőzi, torkát feltépik (a képregényben átütik a testét), utolsó előtti erejével még ki tud lőni egy gránátot, ami további alieneket öl le. Petersont elragadják, míg Jasont szintén megölik.

Felszerelés

Előfordulás