FANDOM

Egy nagyon tapasztalt predator, akinek trófeafalán számos fajnak koponyája meglelhető, illetve számos fegyvere és vadászfelszerelése van. 2004 október 12-én egy üzenetet kap, miszerint egy yautja űrhajó lezuhant a Földön. Wolf magához veszi felszerelését és azonnal elindul, még aznap este eléri a célterületet.

A préda becserkészése

A hajó Gunnison városának erdejébe csapódott bele. Wolf behatol a hajóba, ahol Bull sisakját veszi fel (ő küldte az üzenetet), visszajátssza a sisak felvételeit, így tudja, hogy a hajó egy predalien miatt zuhant le. Wolf a hajóban magához vesz néhány tárgyat (váll-löveg, aknák és a lebontó anyag). Látja, hogy az arctámadókat tároló tartályok üresek, ezért az egyikből mintát vesz, hogy a sisakján ki legyen jelezve, hogy merre mentek. Mindeközben már beindította Bull önmegsemmisítőjét, hogy az egész hajó eltűnjön, nehogy az emberek ráleljenek. Wolf röviddel a robbanás előtt távozik.

A nyomokat követve eljut egy halott fiú és férfi testéhez, amikből a mellkasrobbantók már megszülettek. Az arctámadó tetemekkel együtt lebontja őket, ám ezt egy helyi rendőr, Ray Adams is látja, akinek vesztére megszólal az adóvevője. Wolf gyorsan reagál, álcázza magát és a menekülő rendőr nyomába ered, aki egyenesen a csuklópengéjébe rohan. A halott férfit megnyúzza és fellógatja egy fára, csak utána indul tovább az arctámadók nyomán.

Vadászat a városban

Wolfinsewerwithwarriors
Wolf a nappal nem mozdul, megvárja, hogy újra este legyen, így megy be a csatornába, ahol az alienek fészkelnek. A tapasztalt yautja elhelyezi lézeres csapdáit, létrehozva egy arénát, amiből nem lehet megszökni. A warriorok rátámadnak, az első kettőt könnyedén szétlövi, a maradék kettővel is végezne, ám a predalien előjön és felökleli őt. Mire Wolf talpra áll, a xenok már felmásztak a felszínre, a yautja követi őket (egy nagy lyukat ütve az úton), ám az alienek kettéváltak.

Az erőműnél éri be a warriorokat, amik leölnek egy munkást. Wolf a másik munkást elijeszti (álcázva van, ezért felvillantja a sisakjának a szemlencséit). A yautja céltévesztett plazmalövései tönkreteszik az erőművet, aminek következtében az egész városban elmegy az áram, ráadásul nem bír a xenokkal, az egyik warrior lelöki a mélybe, ahol Wolf megsérül és vérezni kezd.

A yautja nem adja fel és próbálja minél előbb megölni a lényeket, mielőtt túlságosan elszaporodnának. Az egyik warriort az iskolai medencénél találja, amit hátulról becserkész és egyetlen lándzsaszúrással megöli. Wolf a medencébe dobja a tetemet, illetve Nick és Mark hulláját is, majd a lebontó anyagával eltünteti azokat.

Csökkenő esélyek

Wolf unmasked
Wolf a temetőbe megy kezelni a sebét, itt szúr ki egy revolveres férfit, akinek lerobbantja a fejét és hagyja, hogy Kelly O'Brien és Molly O'Brien elfussanak. A vadász egy kisebb falkányi warrior nyomába ered, amik egy fegyverboltnál vannak, ahol egy csapat ember is meghúzta magát. Wolf kiüti és fellógatja Dallas Howardot, hogy csalinak használja a xenoknak. Bár a férfi kiszabadul, így is sikerült idecsalni az idegeneket, azt a warriort, ami a közelében van, Wolf egyetlen lándzsacsapással megöli.

Ezt követően a fegyverboltban elszabadul a káosz, a xenok beözönlenek, miközben az emberek menekülnek. Wolf szétlövi két fegyveres férfi fejét (illetve egy fegyvertelen tinit öl meg, mikor a rajta levő xeno savas vére az arcába folyik) és szétlő három warriort. Wolf dupla váll-lövege tönkremegy a harcban, így egy plazma ágyút csinál belőlük.

A kórház

A yautja megtalálja az alienek leendő fészkét, a városi kórházat (ekkor a várost már ellepték az alienek). Wolf behatol az épületbe, ahol megküzd a predaliennel és sikerül is a csuklópengéjével megsebezni, ám megölni nem tudja, mert féltucat warrior támad rá. A yautja elveszíti a plazmafegyverét, ezért shurikenjével intézi el a távolabbi xenot, aminek testén átmegy a fegyver és pontosan eltalálja az arra rohanó Jesset. Ricky Howard ezt látva dühében az M4-esével megszórja a predatort, aki a liftaknába zuhan az utolsó xenoval.

Wolf nem hal meg, talpra áll és a tető felé halad, ahová a túlélők és a xenok is tartottak. A yautja lyukat üt a tetőn és ostorával kivégzi azt az alient, ami Dallas Howardot kis híján megölte. Wolf nem törődik a férfival, hanem párharcba kezd a predaliennel. Csupán csuklópengéjét használja (még a sisakját is leveszi), bár súlyosan megsebzi ellenfelét, Wolf is komoly sebet szerez, mikor a predalien farka átüti a testét. A két ősellenség farkasszemet néz egymással, ám nem egymás kezei által halnak meg, hanem az emberek által ledobott atombombától, ami elpusztítja a várost.

Bár Wolf azért jött a Földre, hogy eltüntesse a fajtársai nyomait, ezt nem sikerül elérnie, hiszen az általa elejtett plazmaágyú az emberek kezébe kerül. Szerencsére az alien infesztációt az emberiség megállította, feláldozva egész Gunnisont.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás