Advertisement

A Weyland Corporation, később a Weyland-Yutani által gyártott gépkarabély. Túlságosan bonyolult fegyver, belső felépítése mint egy órának. A műholdas kapcsolata miatt bárhol kiszúrja az ellenséget. A környezeti hatások miatt gyakran besül, a tengerészgyalogság (2101 és utána) szakaszonként egyet kap, de nem bíznak benne, mert hiába üti át az ellenség páncélját, egyszerűen nagy eséllyel befog sülni.

Mikor a gépkarabély csütörtököt mond, az operációs rendszer újraindul, így újra használhatóvá válik (már ha a katona addig egyáltalán életben marad). A tus belsejében kapnak helyet a legfontosabb áramkörök, ami enyhén szólva ostoba dizájn, hiszen ha valakit tussal ütnek le, a fegyver valószínűleg elromlik. Nem csoda, ha a tengerészgyalogosak még a 2160-as években is megbízhatatlannak tartják a legfeljebb laborkörülmények között tökéletes fegyvert.

Leváltás

A 2160-as évek kaotikus időszakban az USCM bevezeti a nagy reformját, a Marine 70 programot, aminek keretében egy sor új fegyver kerül csapatszolgálatba, illetve új taktikák és stratégiák lesznek alkalmazva. 2169-ben, a reform kidolgozásakor a Wey-Yu pert akaszt az USCM nyakába, mondván nem kell lecserélni a Weyland Stormot, az tökéletes, csak a katonák nem értenek hozzá. A megvesztegetések, korrupció és zsarolások nem jutnak eredményre, a Társaság leáll a perrel, végre a bizottság hozzáfoghat a munkához. Így kerül hadrendbe az M41 Pulse Rifle.

Előfordulás

Advertisement