FANDOM

Az egyik New Yorkban levő rendőrakadémia. 1989-ben a nagy hőség idején a predatorok itt is lecsapnak. Fél tucat rendőr és pár civil tartózkodik az akadémia alagsorában, a laboratórium alatt levő gyakorló lőtéren (ide elvárják a rendőröket, hogy gyakoroljanak, aki civil létére birtokol fegyvertartási engedélyt, az is jöhet). Az üvegajtót betörve jön(nek) be a predator(ok) és mindenkit megölnek. Később csak Joe Salvatit, a tulajt találják meg élve a rendőrök, de őt kórházba kell szállítani.

A nagyjából száz láb hosszú lőtérre kivonulnak az FBI és a rendőrség emberei. Rasche és Schaefer az éjszaka folyamán kijönnek ide, szétnéznek amíg McComb kapitány el nem zavarná őket, de Homer Phillips tábornok inkább elhívja őket egy bárba. Ott elmondja a két embernek, hogy maradjanak távol a gyilkosságoktól, de mint később kiderül, a két nyomozó belekeveredik a sűrűjébe.

Napokkal később Rasche visszajön elvinni saját használatra azt a fegyverarzenált, amit Schaefer hozott ide anno egy bandaháború után. Joe, aki visszatért a munkába (de a lőtér lezárva marad), örömmel szolgálja ki a nyomozót, hiszen így segít befűteni a titokzatos gyilkosoknak.

Előfordulás