FANDOM

Csaliember a Hunter/Killer Nemesis egységben. Elődje Mannings volt (meghalt). Taepe összesen 6 bevetést végez a Nemesis egységgel (beleszámítva azt is, ahol meghal). Keskeny, sápadt arcú férfi. Sötét szakállú, jobb fülcimpáján vastag acélkarika van. Halántéka kopasz, feje tetején hátrafésülve hordja tüskés haját. Humoros csaliember és a legokosabb a csapatban.

Börtön helyett...

20 évre ítélik el, mert társával egy üzletet raboltak ki és a társa megölte az eladót. Teape feladja magát és társát. Nem bírta volna ki a börtönt, ezért jelentkezik a Berserker egységbe.

Bevetések sora

Feladata körülnézni és ha kell, hagyni magát elfogatni az alienekkel, hogy a fészekbe vigyék. Egy jeladó segítségével a Mobil Assault Exo Warrior megtalálja a fészket és elpusztítja azt, miközben a csaliember mindvégig biztonságban van. Az arctámadók ellen egy speciális sisak nyújt védelmet.

Első 7 bevetését a Bosszúálló csapatában végzi, de eljön onnan, mert két homokos kerül a csapatba. Mint később megtudja, a két férfi egy másik csaliemberrel az első bevetésükön meghalnak.

5 hónappal halála előtt hangot kezd hallani a fejében. A csapatársai a bevetések előtt hagyják pihenni. Összesen egy éve Berserker önkéntes, amivel 12 évet tud le a börtönéveiből, még 6 menet kell, hogy szabad legyen.

A Traonon is egy rutinakció megy végbe. Amint leér a lifttel a fertőzött területre, egy drone támad rá, ám a férfi gyorsan lelövi. Mikor több alien támad rá, hagyja magát elkapni és a fészekbe vinni, a MAX ezúttal is időben érkezik és felszámolja a fészket.

949-es állomás

Napokkal később a Station 949 lesz a következő és egyben utolsó bevetési helye. Először Jess, Pulaski és Lara társaságában körülnéz az állomáson, hogy letegyenek egy relét a kommunikációs teremben. Az egyik liftből irdatlan sok arctámadó támad rájuk, bár a liftet sikerül becsukni és a lényeket likvidálni, egy arctámadó majdnem megfertőzi Larát.

A relét sikerül elhelyezni, ám egy arctámadó kerül elő, amit Teape lelőne, de a többiek lebeszélik róla, mert úgysem jönnek ide vissza. A férfi már kezd megnyugodni, hogy nem vészes ez a bevetés, nem itt fog meghalni. Ekkor megy el az egyik halottnak hitt drone mellett. A xeno próbálná megölni a csaliembert, de a többiek gyorsabban lövik szét, Teape a félelemtől eszméletét veszti, a Nemesisen tér magához.

Utolsó menet

Másnap a konditeremben tudja meg, hogy vissza kell menniük letölteni a W-Y Trader naplóját (csak Izzard tudja ezt, a többiek azt hiszik, hogy csak a fészket kell megtalálniuk). Teape fél, nem a haláltól, hanem attól, hogy egy mellkasrobbantó fogja kivégezni. 13:00-kor lemegy az eligazítás, Teape helyesen gondolja azt, hogy élve nem fog visszajutni a Nemesisre.

A biodómot még sikerül is megtisztítaniuk, ám a folyosókon egy végeérhetetlen alien támadást kapnak. A Nemesissel való kommunikáció is elszáll, a három akciós magára marad. Egyik drone a másik után terül el holtan, végre sikerül elégé megritkítani a xenokat, hogy a trió visszavonulhasson. Ekkor kap Pulaski egy halálosnak bizonyuló csapást az egyik alientől, a két főre fogyott akciócsoport megint felveszi a harcot. Teape fegyvere kiürül, eldobja a karabélyt és hagyja magát elfogatni, hogy legalább Jess számára időt nyerjen.

Időközben Lara helyrehozza a kommunikációt, így Teape elmondhatja a többieknek, hogy mit is lát a fészekben: a W-Y hajóját, ami szándékosan hozta be a fertőzést. Röviddel Teape falhoz ragasztása után mellé kerül Jess is. Jess megnyugtatja Teapet és megígéri, ha kell, akkor lelövi, nehogy a mellkasrobbantó végezzen vele. MAX/Ellis kevéssel később érkezik a fészekbe, amit felszámol, de Taepe már ekkor fertőzött. Jess az ígéretéhez híven főbe lövi bajtársát.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás