Advertisement

A Vinza elektrikus specialistája, aki részt vesz a Rosamond 6-os küldetésen. A 2180-as évek végén hatalmas lehetőséghez jutnak: a cél a Rosamond 6-ra elmenni, felszedni Jocasta Malvauxt és kutatócsapatát és kitenni a gyilokrobotokat. Ugyanis a PlanCom úgy dönt, hogy a csapat eleget vizsgálta az ott feltűnt alieneket, ideje megtisztítani a bolygót a gépekkel, hogy folytatódhasson a terraformálás. A cég busás bónuszt hajlandó fizetni a sikeres akcióért cserébe.

Landolás

Július 14-én a hajó eléri a bolygót 17 hónapnyi út után (2 hónap ébren és 15 kryoban). Ezt követően Clark Sparren kapitány utasítására Theo a Vinza kommunikációs rendszerén keresztül mindenkivel tudatja, hogy eligazítás lesz. Az emberek megjelennek és végighallgatják a biztonsági szabályokat és az evakuáció menetét. Wade számára nincs semmi, ami őt érintené, így a hajón marad a művelet során.

Munka elvégezve

Szerencsésnek mondhatja magát, hiszen a Vinza legénysége több főt is elveszt az elkövetkező pár napban, köszönhetően az alieneknek és az őrült Jocastának. Utóbbi elérte, hogy a hajó védelmi rendszerét deaktiválja és a rámpát is leereszti. Egy tucat alien kerül a hajóra, de Theo még időben aktivál 20 méregrobotot, amik eliminálják a lényeket. Ezalatt a legénység, így Wade is a raktérbe menekült, ahol a felszállásig maradnak. A küldetés elvégezve, bár a tudósok alaposan megfogyatkoztak, ahogy az értük kiment legénységi tagok is.

Előfordulás

Advertisement