FANDOM

Nagydarab izmos férfi, aki az Alphatech biztonsági őre. A 23. század első felében Vormitag 5 másik biztonságival együtt száll fel a USS Melville fedélzetére, hogy elkísérjék Beliveaut az Alphatech Sungun Facilityre.

Megváltozva

A Sungun nem válaszol, a biztonságiak átmennek és ott két csapatra oszlanak. Vormitag két társával a vezérlőterembe megy, itt már megszakad a kapcsolat a másik csapattal, ami a dokk felé ment, ráadásul nincs kapcsolat a tengerészgyalogosokkal sem. Vormitag azonnal elindul társaival megkeresni az eltűnt három őrt, ám a lépcsőfordulónál tovább nem jutnak, ott az alienek rajtuk ütnek.

Mire a tengerészgyalogosok végeznek a xenokkal, csak Vormitagot találják meg élve, nem is sejtik, hogy Vormitag már a Bug-Men beépített embere. A Melville fedélzetére viszik, ahol átvizsgálják nincs-e benne embrió (nincs), illetve hagyják kicsit lábadozni.

Bomlasztás

Vormitag a Melville katonáinak későbbi harcaiban nem vesz részt, marad Beliveau mellett. Ellenzi, hogy főnöke bármit is mondjon a Bug-Menről Joseph Henry hadnagynak. Bracken's World fővárosában a Bug-Men próbára teszi két katona hűségét iránta (Vormitagnak köszönhetően összesen három katona lett pempőfüggő), ami abból áll, hogy megölnek egy civilt. Ezt nem teszik meg azonnal, ezért Vormitag végez az emberrel.

Úton egy Alphatech űrbázishoz Beliveau elakarja mondani, hogy ott mire számítsanak. Vormitag gyorsan főbe lövi a férfit, hogy nehogy túl sokat mondjon. Rosemas a nagydarab biztonságit halálra veri mielőtt a katonák lefognák.

Felszerelés

  • Pisztoly (kétféle)

Galéria

Előfordulás