Advertisement

Vinson az Alphatech Hardware szolgálatában lévő biztonsági, aki a Alphatech Sungun Facility biztonsági erejének parancsnoka lesz a 23. század első felében.

A hely várja a USS Melville érkezését, amin a cég egyik nagykutyája, Beliveau utazik, aki ellenőrzésre érkezik a Sungunra. Helyette egy Laing nevű, előre be nem jegyzett hajó érkezik, amit Chorhiani, a telep vezetője beenged, hogy minél előbb kirakodják a vegyi hulladékot és megszabaduljanak a váratlan géptől. Csakhogy a Bug-Men hajó több tucat vérengző kifejlett alient hozott, amik rászabadulnak az állomásra.

Elkeseredett harc

Vinson és emberei beöltöznek és fegyverrel a kézben próbálják útját állni a fekete áradatnak. A helyzet gyorsan tarthatatlanná válik, Vinson utasítja Chorhianit, hogy készüljön, mert hamarosan elérik a belső vészhelyzeti kaput, de az alienek a nyakukon vannak, így elég gyorsan kell lezárni mindent. A bázis felügyelője máshogy dönt: ő nem kockáztat, jobb feláldozni a maradék négy biztonságit, mintsem hogy az alienek bejussanak az állomás többi részére. Vinson félelemtől vegyes dühvel kénytelen tudomásul vennie, hogy a hátuk mögött kezd lecsukódni a kapu, míg velük szemben a fekete áradat egyre csak tör előre. A kamerák még közvetítik Vinson átkait a felügyelő felé, mielőtt az idegenek elragadnák.

Felszerelés

  • Gépkarabély

Előfordulás

Advertisement