FANDOM

Orosz származású férfi, aki belép tengerészgyalogosok soraiba és tábornoki rangig küzdi fel magát. A sors mégis úgy hozza, hogy nem tengerészgyalogosként, hanem PMC vezérként hal meg.

A sorsfordító bevetés

A Korarira küldik néhány katonával, hogy túlélőket mentsenek a Weyland-Yutani biofegyver telepéből. A katonák nem tudják, hogy Prince és néhány predator őket is le fogja vadászni. 2211 július 3-a estéjén Prince Rykovot egy szakadékba lövi. Rykovot életben találja meg a mentőegység, de élete végéig tartós sebeket szerzett és folyamatos kezelésre szorul (gerinc sérülés, amitől lebénul, de a W-Y fizeti a gyógyulást). A seregtől eltanácsolják, Rykov számára véget ér a hosszú karriere. Ekkor veszi kezdetét PMC-s karrierje és mint ilyen, kimagasló teljesítményt nyújt, szereti ha azt csinálhat, amit akar a bevetéseknél és ha van lehetőség plusz zsákmány szerzésére.

Az Iron Bears élén

A Weyland-Yutani szolgálatába áll és egy PMC, az Iron Bears vezére lesz (jobbkeze és egyben orvosi kezelője Ivan Hushvatov). Emberei jó harcosok, de ugyanakkor képesek túlkapásokra, Rykov mégsem bünteti meg őket. Embereinek nem ad lehetetlen küldetést, többek közt ezért is kedvelik őt. 2230-ban egységével együtt már az LV-1201 kódjelű bolygón szolgál, mint elit fegyveres erő az alienek ezreivel szemben. Rykov felett csak Eisenberg parancsnokol, de az orosznak így is hatalmas mozgástere van.

Az ereklye

2230 szeptember 21-én kezdetét veszi egy titkos akció. Rykov egy űrutas ereklyét akar megszerezni, hogy egy külsős embernek eladja. Csupán kevés ember tud az akcióról, hiszen Eisenberg engedélye nélkül folyik le. A tábornok az egyik legjobb emberét, Dunyát küldi el, Serge, Becker és Popov társaságában a Zeta Site bejáratához. Rykov (a POD 5-ben) kapcsolatban van a nővel, a tábornok mellett ott van dr. Post is. Az idő telik, Rykov pedig aggódik, hogy Dunya esetleg nagy bajban van. Örömmel hallja, hogy a nő eljutott az ereklyéhez és azt meg is szerezte, de másik útvonalon kell távoznia.

Miközben Dunya és Popov (a többiek meghaltak) a POD 5 felé tart, értesül beosztottjától, hogy nem csak űrutas romokat, hanem valami másik intelligens faj építményeit is látta. Ez gondolkozásra készteti a férfit, lehetséges, hogy a predatorok már jártak itt?

Incidens a POD 5-ben

Szeptember 22-ének estéjén alienek tucatjai hatolnak be a POD 5-be. Rykov azonnal elküldi Dunyát az ereklyéhez, míg Dimitrit a víztárolóhoz. Dunya jelenti, hogy az ereklyét valami lény a szeme láttára vitte el, aztán eltűnt. Rykov számára már világos, hogy a vadászok népe járt ezen a bolygón, sőt, most is van itt egy predator. Parancsba adja a nőnek, hogy hagyja az ereklyét, majd Chekovék megszerzik, inkább jöjjön a teherlifthez. Dunya megérkezik, de nem látja sehol Dimitrit. Rykov nem akar maradni, hiszen a létesítményt hamarosan lerobbantják a helyéről, ráadásul rengeteg alien mászkál itt. Egy hívás jön be Dimitri részéről, miszerint úton van, Dunya pedig önként vállalja, hogy marad hátvédnek.

Dimitri és Dunya élve kijut és találkoznak lent Rykovékkal (Rykov, Eisenberg, Ivan és egy Iron Bears). A POD 5 a mélybe zuhan, benne az ereklyével, illetve a predatorral, aki már úgy is halott volt, bár ezt Rykov nem tudja. A titkos akcióról már csak Dunya, Rykov és Post tud. A tábornok nem bízik a tudósban, ezért megvádolja űrutas ereklyék lopásával és megöleti, így soha nem derülhet ki a titkos akció.

Revans

December első napján (a POC már 6 napja elesett, az emberek a POD-okban élnek) Rykov arról értesül, hogy valami különös dolgot észleltek a légtérben. Egy kamera segítségével látják, ahogy egy predator űrhajó érkezik. Rykov haladéktalanul kiküld egy csapat fegyverest (nem a saját embereit), hogy EMP gránátokkal fogják el a vadászokat. Sikerül elkapni kettő predatort, akiket a POD-ok felé szállítanak. A harmadik predator, Prince követi a konvojt és behatol a telepbe, de őt is elfogják. Rykov nem ismeri fel egykori megnyomorítóját, de ennek ellenére elteszi annak maszkját, mint trófeát. Az elkövetkező hetekben kísérletek sorozatai folynak le a yautjákon és fegyvereiken. Prince marad csak életben, aki bizonyára szintén meghalt volna, de a sors másképpen rendelkezik.

Csapás csapás után

2231 január 6-án a USS Verloc katonái megérkeznek. Eljutnak a POD-okig, de annak az árán, hogy egy Andrew Harrison nevű tizedes kiiktatta a védelmi rendszert. Rykov nagyon nem örül a megérkező katonáknak, meg is mondja nekik, hogy miattuk veszített el több Iron Bearst. A tengerészgyalogosokat sikerül rászedni, mentőakció gyanánt kellene megmenteni egy csapat kutatót a Zeta fészekből, miközben a W-Y több fegyverese is részt vesz a műveletben, csak más feladatokat látva el. Természetesen nincsenek semmiféle túlélők, a katonák pedig a halálba mennek. Harrison tizedest (aki a POD-okba ment) Dunya sikeresen börtönbe veti, de a katona később kiszabadul és több őr megölése után végez Ivannal is.

Ez még nem minden, Harrison még önkéntelenül kiszabadítja az utolsó predatort is, aki bosszúra szomjazva Rykovot akarja megölni. A tábornok maga is a Zeta fészekbe megy, ahol utasítja embereit, hogy tűnjenek el a bolygóról, addig ő időt nyer számukra. Ha életben marad, majd beéri őket. A tábornok egy Exosuitban várja nemezisét.

A leszámolás

Prince megérkezik és az orosz után ered, aki mélyebbre csalja a fészekben. A tábornok könnyedén leöl kettő-kettő warriort és runnert, miközben végig a predatorhoz beszél, hergelve őt. A vadász beéri ellenfelét és a két ősellenség egymásnak esik. A parázs harcból Prince jön ki győztesen, Rykov elvonszolja magát a roncs géptől, de nem jut messzire. A yautja megöli és visszaveszi a maszkot. A tábornok predatorok iránt érzett gyűlöletét nem akadályozza a halál sem.

Hagyaték

Dunyára bízta egy olyan fegyver megalkotását, amivel rengeteg vadászt megölhetnek, Dunya pedig ennek eleget is tesz, néhány W-Y tudóst elraboltat, hogy megalkossák a fegyvert. Maga a biológiai fegyver csak és kizárólag a yautjákat ölné meg, elég egyetlen fertőzött vadász, aki behurcolja a vírust, hogy a vadászok népe kihaljon. Ám ehhez még kellene a Yautja Prime koordinátái, (Prince sisakja lett volna kiválasztva arra, hogy a koordinátákat megtudja, de a yautja közbelépett), ha a fegyver elkészül és a többi dolog is adott, akkor mérhetetlen pusztítás menne végbe, aminek Rykov a túlvilágon bizonyára örülne.

Felszerelés

Galéria

Előfordulása