FANDOM

A tengerészgyalogság használja eme modellt. Leállítják a gépi anyáktól született katonák készítését (A.W. katonák), hogy ezt a kiesést pótolják, elkezdik a szintetikusokat gyártani, amik sokkal olcsóbbak mint a gépi anyától született katonák. Az Utód széria egy nagyon fejlett modell, mert képesek akár szerelembe is esni, teljesen emberinek néznek ki és viselkednek, viszont a "vérük" (kenőanyag) fehér. Az Utód széria leváltására terveznek egy fejlettebb modellt, amiknek "vére" vörös, saját magukról nem feltétlen tudják, hogy gépek és beültetett emlékük van, ilyen Ellen Ripley is.

Utód széria vs. alienek

Az Utód széria 2193-ban küzd meg először az idegenekkel, mikor a Xenomorph Primera mennek a Benedict hajóval. Az egyetlen ismert harci bevetésbe hiba csúszott, hiszen a Bionational Corporation meglepetésszerűen elfogta őket, de még így is sikerült féltucat Utód szériásnak fegyvert szereznie, elbánni az ellenséggel és bemenni egy fészekbe, majd kihozni onnan egy túlélőt (igaz, csak két szintetikus maradt "életben", abból is az egyik súlyos sérült). Nem ismert, hogy a szériából hány főt gyártottak le és mennyire voltak eredményesek.

Ismert Utód szériások

Galéria

Előfordulás