FANDOM

A Zeta 2 Reticuli rendszerben található, el nem nevezett bolygó. Ritkás légköre van (ember számára szkafander kell) és a gravitáció a Földének a 22%-a, mégis van atmoszférája, vize, flórája és faunája, az ég kristálytiszta és felhőmentes (ezek mind önmagukban csodák, hiszen ilyen alacsony gravitációjú bolygókon nem szokott megtapadni a légkör). A felszínt valószínűtlenül magas és vékony rozsdavörös faszerűségek fedik (méretük legalább 1000 m körül lehet, illetve átmérőjük pár méter), amik érintésre képesek elhajolni, inkább hatalmasra nőtt fűszálak, mint fák (bár hagyományos értelemben fű szintén létezik, ami barna színű). A helyi faj, a lebegők alkalmazkodnak az alacsony gravitációhoz, illetve hogy nincsenek a planétán ragadozók.

Infesztáció

Ismeretlen időben (de mindenképpen 2192 előtt) valahogy alienek kerülnek a bolygóra. A USCSS Typhoon legénysége felszámol egy fészket, elpusztítva jó pár tucat idegent, de ez a cirka 200 fős populációnak nem annyira komoly csapás. Nem ismert, hogy csak ez az egy fészek létezett, vagy bolygó szerte több is van. Az idegenek 5-6 méteresek, fejük és végtagjaik jobban vannak védve, erősebb a kitinváz, akárhonnan is származnak, nem emberből születtek meg és nem ők hozták őket a bolygóra. Akárhogyan is, az alien populáció nem tűnt el a bolygóról, igaz, szaporodni se tudnak gazdatest híján (már ha nincs a lebegőkön kívül más élőlény is, ami alkalmas az arctámadónak).

Előfordulás