FANDOM

A Borgia Industries gyártja (2030-ban a Weyland Industries felvásárolja a céget és nem tudni, hogy tovább gyártották-e, habár a MAX, amit a jövőben a Weyland-Yutani fog gyártani sokban hasonlít az Ulyssesre). A Borgia Industries saját példányait védelmi eszközként alkalmazza.

Egyetlen ember kell, hogy irányítsa, ők nem önkéntesek, hanem a cég által agy mosott, lényegében zombisított civileket használnak fel. Ezeket az embereket később még átalakítják, hogy kiborgok legyenek, többek között lábukat és karjukat levágják. A vezetők teljesen eggyé válnak a szerkezettel. A Neonopolisban levő rendőrség a sajátjait bandaháborúknál alkalmazza oszlatásra nem kis sikerrel. A bandáknak (már amelyiknek) nincs olyan fegyverük, amivel kilőhetnék a páncélozott gépet, de még ha lenne is fegyverük hozzá, szembe kell szállniuk a pusztító golyózáporral (közelharcban a szerkezet a karjaival leüti az ellenfelet). Gyengéje, hogy lassú mozgású és könnyen megsemmisül az impulzus gránátoktól.

Scarface 2030-ban számosat megsemmisít belőlük (a gép hátára ugorva kárt okoz a vezetékekben, így a vezetőt védő páncél kinyílik, felkínálva a pilótát, már amikor nincs kéznél pár pulzus gránát).

Önmagában harcba küldeni veszélyes, mert hátulról nem védi semmi fegyver, ezért küldenek ki egy minimális számú fegyveres őrt is mellé. A cég továbbfejleszti a szerkezetet, amit már nem lehet a hátára ugorva megsemmisíteni. Ezt a hadseregeknek fejlesztették ki, de néhány prototípust a yautja szintén elpusztít. Egy normál ember is tudja vezetni a szerkezetet ha átalakítják a gépet, de hogy beférjen az ember, el kell távolítani a páncélt, ami a vezetőt védi, ám a páncéllemez helyére egy láthatatlan energiamező kerül, ami védelmet nyújt a legtöbb lőfegyverrel szemben.

Galéria

Előfordulás