Advertisement

A Conestoga-osztályba tartozó hajó, ami Broome százados parancsnoksága alatt van. Ismeretlen időben a Montorot a Weyland-Yutani kezében lévő agrárbolygóra, az LV-KR 115-re küldik, hogy kiderítsék miért némult el az egyik aratógép. A triviális feladatot csak azért nem tudják a Cég helyi emberei megoldani, mert a soha nem látott vihar akadályozza a gépeiket, de a tengerészgyalogság UD-4L Cheyenne Dropshipjei célba tudnának jutni. A százados a maga egységével a működő aratógépen landol, hogy kikérdezze az ott lévőket, az igazi munka Teller hadnagyra és embereire hárul (hiszen a hadnagy előléptetést akar), akik landolnak a célterületen. Se a Társaság, se a tengerészgyalogság emberei nem sejthették, hogy a bolygón dúló fekete vihar nem természetes és hogy az arató nem műszaki hiba, vagy egy bekattant ember miatt állt le. Az arató szimplán csak felébresztette az eddig nem dokumentált őshonos fajt, a sáskaszerű milliárdnyi apró lényt, amik mindent felfalnak, ami nem fém. Így tűnt el nyomtalanul az arató legénysége és így tűnik el a Montoro összes katonája.

Ismert legénység

  • Bose őrmester
  • O'Dowd közlegény
  • Pator
  • Belfi
  • Gothlin

Előfordulás

Advertisement