FANDOM

Katonai teherhajó a 2190-es évek elején. Mérgező folyadékok szállítására alkalmas, elég nagy és vastag, hogy egy anyakirálynő se tudja áttörni a falait. Minden szobájában van vízcsap, a zuhanyzó közös. Edzőterem és egy orvosi szoba is található a fedélzeten, illetve az ebédlő és a raktár található még meg. 2195-ben Ripley és néhány álmodó ezt a hajót lopja el a Gateway állomásról, hogy a Xenomorph Primeon levő anyakirálynőt elfogják és a Földre szállítsák. A hajón egy APC, 10 évnyi étel és 20 főnyi hely van. Maga a hajó formája régimódi vezérsíkkal ellátott lövedékre emlékeztet és többé-kevésbé aerodinamikus. Képes leszállni a bolygókra is.

Az álmodók sikeresen elfogják az anyakirálynőt és a Földre viszik (az APC és három fő elpusztult az akció során, a hajó kisebb sérülést szenvedett mikor tucatnyi xenot nyomott össze). Az álmodók egy nukleáris bombahalom közelébe teszik ki a lényt. A bombákat úgy állítják be, hogy 6 hónap múlva robbanjanak, ami elég idő, hogy a földi xenok többsége odamenjen. Az akció után a Gatewayen landolnak.

Galéria

Előfordulása