FANDOM

A Weyland-Yutani szolgálatában lévő űrhajó. Ismeretlen időpontban (2179 és 2192 között) a hajónak landolnia kell a Zeta 2 Reticuli rendszerben, pontosabban egy ismeretlen bolygón, hogy javításokat eszközöljenek. A legénység egy része felfedezőútra megy, hiszen a bolygón van élet és talán akad valami, ami majd felkeltheti a Társaság figyelmét. Sikerül nem őshonos alienekre lelni (amiről a legénység nem tudja, hogy mik), a jelentésbe beleírják miket láttak, a W-Y a válasz üzenetben parancsba adja, hogy legalább egy ilyen lényt el kell fogni élve vagy holtan, a busás jutalom persze nem fog elmaradni, de vigyázniuk kell, mert rendkívül agresszív fajjal állnak szemben.

Az 5 fős legénység nem jár sikerrel, kis híján mind keltetőként végezték, helyette még éppen sikerült elpusztítani a fészket és kereket oldani, egyetlen DNS mintát se tudtak venni, nemhogy egy testet a hajóra hozni. Csakhogy ez nem teljesen igaz, a navigációs tiszt ugyanis magával hozott egy kisebb tojást, amiről nem szólt társainak, miközben elhagyják a bolygót. A férfi csak akkor jön rá mekkorát hibázott, mikor az arcára már egy arctámadó tapadt a lakószobályában.

Legénység

Előfordulás