Advertisement

A Weyland-Yutani tulajdonában lévő űrhajó, amit a görög mitológiák Thészeuszáról neveztek el. 2122-2179 között a Társaság azzal a céllal küldi az LV-669-re, hogy elítélteket és állatokat vigyenek oda. A rabok mellett tengerészgyalogosok (ők felügyelnek a bűnözőkre) és szintetikusok (a Társaság tulajdonai, csak ők nem fekszenek be a kryoba) kapnak helyet.

Végzetes kitérő

A Társaságtól új direktíva érkezik: a 10125 Kezdeményezés értelmében végre kell hajtani az eredeti missziót, vagyis az LV-501-ről alien mintapéldányokat szerezni. Sikerül 60 tojást és arctámadót a hajóra hozni, majd az utasítások értelmében pár elítéltet és állatot megfertőznek, ezt követően újra álomba helyezik őket.

Macen és Helen végezték a "beültetést", illetve ők vizsgálják a mintapéldányokat. Figyelmetlenségük következtében egy arctámadó sikeresen megszökik. A hajó folytatja útját az LV-669 felé, az arctámadót a szellőztető rendszerben az egyik turbina beszippantja. A lény cafatokra szakad, savas vére pedig egy sor fontos rendszert tesz tönkre. A turbina tönkremegy, a kommunikáció és az energia elszáll. Csupán a tengerészgyalogosok kapszulái nem nyílnak fel, nélkülük az elítélteknek és androidoknak esélyük sincs a xenok ellen. Az eseményt egy közelben levő predator vadászcsapat észleli, a Void Ghost fedélzetén a klánvezért, Set-thweit bosszantja, hogy a 'mberek nemcsak felkeresték az egyik vadászterületüket, de kemény húsúakat hurcoltak magukkal. Beérve az emberek hajóját (néhány nap alatt) a Void Ghostot támadó pozícióba helyezi. Habozik egy pillanatig, majd letesz ama szándékáról, hogy elpusztítja a fertőzött Theseust, ez ráér azután is, miután három ifjonc (Yen'sha, R'ka és Ku'dlak) átesik beavatásán.

A beavatatlanok átszállnak a hajóra, miközben akaratlanul is tönkreteszik annak komputeres rendszerét, enélkül megszakad a katonák kryo kapszulájának energiája, így azok végre felnyílnak. A tengerészgyalogosok belekeverednek a két faj harcába.

Három faj harca

A hajó letér pályájáról, a lakatlan, forró dzsungelvilág, az LV-582 felé tart, azzal fenyegetve, hogy becsapódik. A három predator szépen teljesít, ám R'ka megfertőződik, Ku'dlak pedig megsérül. Emiatt a Void Ghost kész kilőni a 'mber hajót, ám a klánvezér vár, elvégre csak a saját fiai vannak ott, talán még győztesen tudnak kijönni a helyzetből.

A tengerészgyalogosok Hauser százados vezetésével kezdik összeszedni magukat, napok óta harcolnak (fogalmuk sincs mik azok az alienek). A tiszt három mellette lévő emberével megpróbálja élve elérni a hidat és megtudni, hogy mégis mi a fene történt. A hídon találkoznak a Keller-Jillian párossal, akik beszámolnak a rossz hírről: 6 óra múlva becsapódnak a bolygóba, kivéve ha az A266 szekcióban lévő motor erejét sikerülne átcsoportosítani, akkor sikerülne landolni úgy ahogy az LV-582 felszínén. Persze már az is csoda lenne, ha valaki túlélné a "landolást". Továbbá Langston kapitány halott (még a kryoból se jutott ki), Conner első tiszt szintén halott, a legénység 8 többi tagjából ketten még élnek, bár kryo betegek és a paranoia elhatalmasodott rajtuk a medikai teremben. Eddig összesen 15 ember halt meg, 30 pedig eltűnt, az alienek száma nem ismert, 60 arctámadó volt a hajón, de azóta már kifejlett egyedek is vannak, illetve a százados már kapott jelentést valami ismeretlen ellenségről.

Hauser a javítást eszközölő szintetikusokhoz rendel két tűzcsoportot (8 fő), illetve készteti magát, hogy ne végezzen a két tudós szintetikussal, akik a Társaság nevében direkt fertőztek meg bűnözőket.

Legénység

  • Langson kapitány
  • Conner első tiszt
  • Macen (szintetikus)
  • Helen (szintetikus)
  • Slick (fegyenc)
  • Lunk (fegyenc)
  • Hauser százados
  • Rogers őrmester
  • Jones (Theseus) közlegény
  • Frank Davis közlegény
  • Frank (Theseus)
  • Rodriguez
  • 8 ismeretlen legénységi tag
  • Legalább 36 névtelen elítélt
  • Legalább 4 névtelen tengerészgyalogos

Előfordulás

Advertisement