FANDOM

A Weyland-Yutani tulajdonában lévő űrhajó, amit a görög mitológiák Thészeuszáról neveztek el. 2122-2179 között a Társaság azzal a céllal küldi az LV-669-re, hogy elítélteket és állatokat vigyenek oda. A rabok mellett tengerészgyalogosok (ők felügyelnek a bűnözőkre) és szintetikusok (a Társaság tulajdonai, csak ők nem fekszenek be a kryoba) kapnak helyet.

Végzetes kitérő

A Társaságtól új direktíva érkezik: a 10125 Kezdeményezés értelmében végre kell hajtani az eredeti missziót, vagyis az LV-501-ről alien mintapéldányokat szerezni. Sikerül 60 tojást és arctámadót a hajóra hozni, majd az utasítások értelmében pár elítéltet és állatot megfertőznek, ezt követően újra álomba helyezik őket.

Macen és Helen végezték a "beültetést", illetve ők vizsgálják a mintapéldányokat. Figyelmetlenségük következtében egy arctámadó sikeresen megszökik. A hajó folytatja útját az LV-669 felé, az arctámadót a szellőztető rendszerben az egyik turbina beszippantja. A lény cafatokra szakad, savas vére pedig egy sor fontos rendszert tesz tönkre. A turbina tönkremegy, a kommunikáció és az energia elszáll. Csupán a tengerészgyalogosok kapszulái nem nyílnak fel, nélkülük az elítélteknek és androidoknak esélyük sincs a xenok ellen. Az eseményt egy közelben levő predator vadászcsapat észleli, a Void Ghost fedélzetén a klánvezért, Set-thweit bosszantja, hogy a 'mberek nemcsak felkeresték az egyik vadászterületüket, de kemény húsúakat hurcoltak magukkal. Beérve az emberek hajóját (néhány nap alatt) a Void Ghostot támadó pozícióba helyezi. Habozik egy pillanatig, majd letesz ama szándékáról, hogy elpusztítja a fertőzött Theseust, ez ráér azután is, miután három ifjonc (Yen'sha, R'ka és Ku'dlak) átesik beavatásán.

A beavatatlanok átszállnak a hajóra, miközben akaratlanul is tönkreteszik annak komputeres rendszerét, enélkül megszakad a katonák kryo kapszulájának energiája, így azok végre felnyílnak. A tengerészgyalogosok belekeverednek a két faj harcába.

Három faj harca

Reyes fegyenc nem tudja miért tért magához a kryoból, hiszen nincsenek az LV-669-en. Nem törődik ezzel, kemény élete volt, a mostani szituációval is elboldogul. Várja, hogy valaki elő jöjjön, hiszen biztos jön majd valaki, a többiek még alszanak. Hátba szúr egy érkező szintetikust, embert már többször gyilkolt, de androidot csak most. Az elítélt fél, mert a vészvilágítás működik csak, emberek pedig sehol. Mellkas tájékon fájdalmat érez, majd valami kitör belőle.

Ismert legénység

Jillian (szintetikus)

Keller (szintetikus)

Macen (szintetikus)

Helen (szintetikus)

Reyes (fegyenc)