FANDOM

Scott

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Chigusa Corp.

Foglalkozás:

Dolarhyde pilótája.

Halála helye::

Ryushi, Prosperity Wells

A Dolarhyde teherhajó egyik pilótája. Ellenzi azt, ahogyan az emberiség kizsákmányolja a gyarmatízalt bolygókat. A Ryushira viszi utolsó útjuk, mielőtt visszatérnének a Földre. Szokásos unalmas útnak tűnik, a kryoból kilepve még két hétig kell várniuk a bolygóra érkezéshez. A 10. napon valami anomáliát látnak az űrben, Scott Conover letudja az egészet valamiféle űrtörmeléknek, bár ezt az érzékelők nem támasztják alá.

Érkezés

A bolygón az érkezésükre ünnepet csaptak, mivel a tenyésztők az elszállított rhynthekért hamarosan pénzt kapnak. A két pilótát Ackland fogadja egy-egy korsó sörrel. Scott már ekkor kinézi magának a beszédet tartó Machiko Noguchit, pedig Ackland próbálja lebeszélni róla. Tom később elkezdi keresni pilótatársát, meg is leli az egyik épületben, Machiko által elverve.

Tom elnézést kér és távozik a részeg társával. Egy kis járművel érnek vissza a hajóhoz, Scott (kijózanodva) szitkozódik amiért így helybenhagyta őt egy nő. Tom mindeközben lámpát ragad és benéz a rynthekhez, a legénység többi tagját keresi (nincs világítás). Az állatok helyett egy rakás alien várja őket, esélyük sincs a menekülésre.

Menekülés

Több óra múlva valami történik, a kifejlett alienek távoznak. Tom valahogy kiszabadul és kimenti társát is. A két férfi elmenekül és egy nagyobb épületben húzzák meg magukat. A nyílásokon át látják az alienek és a predatorok harcát, később pedig elaludnak. A rynthek nagy dübörgésére ébrednek, kinéznek és látnak egy gravkoptert, megörülnek neki, de az zuhanni kezd és a két férfi már rémülten nézi végig a procedúrát.

Halál

Az égő roncshoz mennek, Scott kihúzza Machikót, utána a tűzoszlopból kilép Dachande, karjai között Miriam Roven hullájával. Miriam testét felgyújtják, a távolból alienek hangjai jönnek, a különös csapat menni kényszerül. Útközben látják a rynth csorda által végzett pusztítást: alienek és predatorok hulláit. Machiko elmagyarázza, hogy a yautják alienekre jöttek vadászni, de nem számítottak az emberek jelenlétére.

Dachande leöl pár xenot, de a távolból még hallatszódig, hogy vannak még. Scott kifakad, hogy mit csináljanak, hogyan maradjanak életben. Machiko szól rá, ez hat és Scott lenyugszik. Elérnek egy épületet, ahol meghúzhatják magukat, Machiko az egyik gépen elolvassa a cég üzenetét, amiből kiderül: az USCM 5 hét múlva jön meg legelőbb. Tom eddig is rossz testi állapota tovább súlyosbodik.

Tom felveti azt az ötletet, hogy a Dolarhyde rakományával nyomják agyon az egész várost, így a xenok mind elpusztulnak. Scott ezt ellenzi, de gyorsan más belátásra tér, Tom teste elkezd remegni. Dachande megy hozzá, de Scott és Machiko a yautja elé áll. Az emberek döbbenetére Tom testéből egy mellkasrobbantó tör elő. A lényt Dachande megöli, Scott pedig belekezd lemezre írni a rakomány lehívására szükséges dolgokat. Machiko és Dachande véghezviszi a tervet (Scott meghal, fertőzött volt ő is).

Előfordulása