FANDOM

Szolgál a seregben, amit később otthagy és a Remington Corporation szolgálatába áll. Tom rengeteg felderítést végez a Franchise Planet 1889-en, ahol ő lesz a biztonságért felelős ember, a seriff. Siringo is korhű western ruhában van, revolverrel felszerelve és egy lóval. Nagyon élvezi a munkáját, még akkor is mikor fél tucat kifejlett alien szabadul rá a városra.

Egy cowboy az alienek ellen

Siringo megment egy bajba jutott hölgyet, lelőve három alient. A prérin pihen, mikor rádión (ez az egyetlen ami nem korhű) kapja a hírt: a város bajban van. Gyorsan odalovagol és megint megment egy nőt. Ezúttal csak kettő idegent lő le (az egyiket meglasszózza), de a falkavezérrel már nem bír. Siringo leesik lováról és úgy tűnik a cowboynak befellegzett, de a túlélők fejszével, kapával és kaszával rontanak rá a bestiára és halálra ütik. A turisták hálásak Siringónak, nem úgy Dawkins, a kiérkezett biztonságiak vezére, aki nem örül annak, hogy Siringo nem maradt a helyén. Tom felhozza azt, hogyha várt volna a prérin, akkor most mindenki halott lenne, szerencsére John Clum szektor szenátor kiáll Siringo mellett, aki ellovagol a naplementébe, körülötte a hálás emberekkel.

Felszerelés

  • Revolver x2

Galéria

Előfordulás