Advertisement

Tengerészgyalogos, aki a Föld bukása után ragad a bolygón két társával, Sylviaval és Phill Sandberggel. Az utolsó evakuációs hajók is elhagyták a Földet, a három katona pedig nem számíthat kimentésre. Sylvia anno hallott bizonyos híreket, hogy a Bionational Corporation valahogy közrejátszott az alienek Földre kerülésében, de ezek csak pletykák. Mivel most már úgy sincs mit tenniük, talán utánanézhetnek az igazságnak, Tom beleegyezik ebbe, Phill pedig követi őket.

Verseny az idővel

Sikerül a Cég egyik épületét megtalálniuk, Sylvia mozgásérzékelője jelez, a kommunikációs teremben találnak is egy testet, de a férfi már rég agyonlőtte magát. A nő észreveszi, hogy egy warrior próbál Sandberg hátába kerülni, még időben sikerül tüzet nyitnia és lekaszálni a lényt. Ettől ugyan megmenekültek, de Tom kellemetlen hírt közöl: a céges pasas mielőtt megölte magát, még aktiválta a nukleáris önmegsemmisítő rendszert, ami 53 perc múlva 100 mérföldes körben mindent letarol.

Az APC-vel azonnal elindulnának átmeneti bázisukhoz, egy volt rendőrőrshöz, ahol az Dropshipjük van. Gyorsan haladnak, ám az APC oldalába egy rakéta csapódik. Féltucat ex tengerészgyalogos tűnik fel és fegyverzi le a társaságot, az útonállóvá züllött bagázs meg se hallgatja őket, éppen kivégeznék a triót (mivel a lőszer érték, így csak kitörnék a nyakukat), mikor egy falka alien támad a katonákra.

A zűrzavart kihasználva Tomék felszerelkeznek és leereszkednek a csatornarendszerbe. Nincsenek egyedül, mögöttük a loholó falka, előttük pedig egy miniatűr fészek egy királynővel és úgy 15 tojással. A katonák elpusztítják az akadályt és feljutnak a felszínre, pontosan a rendőrséghez. Csakhogy a Dropship totálkáros, egy rendőr pedig pisztolyt fog rájuk.

Esély

Robertson, a volt zsaru meghallgatja őket, mint kiderül, egy csapat ex bőrnyakú próbálta elkötni a gépet, amit Robertson leszedett. Köszöni a hírt a bombáról, így talán lesz ideje biztonságba kísérni egy csapat túlélőt, továbbá cserébe elmondja, hogy a közelben van egy földalatti bunker, ott talán átlehet vészelni a robbanást.

A közeli épületben dezertőrök testeit találják, tévesen azt hiszik, hogy a zsaru végzett velük. Valójában az idegenek, amiktől csak úgy nyüzsög a hely. A három bajtárs harcolva küzdi magát a bunkerhez, ami előtt egy komplett fészek van, a zsilipajtók pedig nem akarnak felnyílni. Sylvia berobbantja a kaput, de nem tud a robbanás elől elfutni, egy alien ugrott rá. A két férfi magára marad, a fegyvereik szüntelenül tüzelnek, Tom mániákus kacajának csupán a dögök vetnek véget. Egy farok átüti a férfi fejét, bajtársa se él tovább, ő aktiválja az egyik bombáját és felrobbantja magát és a frissen megszületett "gyermekét".

Felszerelés

Előfordulása

Advertisement