FANDOM

Magas, karcsú, rövidre vágott hajú férfi sötétbarna szemmel, erős, kissé előugró állal és barna bőrrel. A Planetus kémeként dolgozik, egyik szemébe egy mini kamerát tesznek a beleegyezésével (erre a szemére megvakul). Feladata kideríteni mi történik a C-3 L/M bolygón lévő titokzatos Weyland-Yutani telepen (ekkor már egy éve van beépülve a Társaságba).

Egy titokzatos állomás

Az első napon megpróbál mindenki bizalmába kerülni, de ez nem mindenkinél sikerül, rajta kívül még 5 ember van itt: Victor Standish (karbantartás és beállítási mérnök), Sven Crocker (műveleti igazgató), Stewart Michaels (genetikai manipuláció), Gershom Roth (szakács, biztonsági főnök, geológus) és Karim Ghahwagi (légkörszakértő), illetve van még egy szintetikus, LaFargue, akiről látszik, hogy nem a Mechtech gyártmánya. Az éjszaka sikerül ellopnia Standish iratait, amit a szemében lévő kamerával rögzít, majd észrevétlenül visszacsempészi azokat, illetve észrevétlenül megnézi a telepen lévő különös tárgyat, egy fekete dobozt, ami minden bizonyára nagy értéket rejt magában, csakhogy hiába is próbálja megtudni mi van benne, még a letapogatókkal sem jár sikerrel.

LaFargue észrevehetően leskelődik utána, Marshall (tévesen) azt gondolja, hogy ő ellene van. A napok teltével kérdések fogalmazódnak meg benne, a kirendelt személyzet egyszerűen túlságosan képzetlen egy csúcstechnológián dolgozó csoportnak, ráadásul mi van, ha nincs is itt semmi? A következő napokban a személyzetet kezdik lecserélni, így kerül a telepre Matthew Banjamin mérnök, Thomas Hora, Bultmann, William Judge gazdálkodó és egy ismeretlen nevű férfi. A szokatlan az, hogy ezek az emberek nemrég kezdtek a W-Y-nek dolgozni, ráadásul váratlanul kerültek ide, ahogy váratlanul vitték el innen az embereket (mindig két őr jött ki, akik viharos gyorsasággal szállították el a megfelelő személyeket, mindezt "standard áthelyezésnek" nevezve). Az eredeti csapatból csak Tobin és a szintetikus marad.

Kelepce

Marshall már kezdi elveszteni józan eszét, annyira megakarja tudni, hogy mit is rejt a fekete doboz, végül egy lyukat vág bele és egyszerűen ledöbben amit lát benne: semmit, nincs itt semmiféle titok. Egy éjszaka arra ébred, hogy LaFargue a szobájában van, a szintetikus elmondása alapján ő is a Planetus kéme és együtt kéne dolgozniuk, de Marshall nem hisz neki.

Egyikük sem tudja, de a Weyland-Yutani kettős céllal hozta létre a telepet, az első cél beválik, a Planetus kémét akarták itt elfogni. Azon dolgozókat, akik felől bizonytalanság van, azt idehozzák és ha sikerül tisztázni, elviszik, ezzel a módszerrel Charles Braley biztos benne, hogy a szintetikus lehet a kém. Másnap reggel fegyveresekkel lerohanja a telepet, Marshall ebből azt észleli, hogy szobája kezd megtelni füsttel, fegyvert vesz elő és úgy rohan ki, ahol rálő egy gépkarabélyos férfira (vállon, nem halálos lövés). Új célt keresne, de hátulról Braley leüti a plazmapuskájának tusával.

Kivégzés

Marshall arra ébred, hogy kezeit és lábait dréncsövek tartják fogságban (a dréncső nem hagy nyomot, mint például a kötél), Braley pedig kedélyes hangon kezd vele beszélni, hogy mi is volt ez az egész és hogy LaFargue volt a kém. Tobin kénytelen végignézi, ahogy a szintetikust szétszedik, illetve ahogy Braley szórakozásból megkínozza, majd apró darabokra darálja le.

Marshall már annyira retteg, hogy ő vele mi lesz (tudja, hogy meg fog halni, még ha nem is sejtik, hogy ő is kém), hogy kiszabadul az őrök fogságából és egy válaszfalnak fut teljes erejéből, abban a reményben, hogyha nem is zúzza be a fejét, de legalább az eszméletlenségbe merül. Ez nem történik meg, továbbra is magánál van, beleköp Braley arcába, aki nem torolja meg ezt, továbbra is nyugodt hangon beszél és kezdi el kivégezni az elaltatott embereket egy robot mellkasrobbantóval (a gép a szájon át megy be, majd tör elő a mellkasból).

A W-Y embere Tobintól várta, hogy ki legyen az első áldozat, de mivel a kém nem válaszolt, ezért sorban kezdi megölni az embereket. Ezt Marshall már nem bírja elviselni és ordítozni kezd, még mikor a földre teperik, akkor is őrjöng, csupán a nyugtató csillapítja le. Braley sajnálja, hogy nem őt hagyta utoljára, ettől függetlenül élvezettel végzi őt is ki. Tobin A. Marshall végig tudatában van mi is történik vele, azonban testét nem tudja mozdítani, így hal szörnyű halált a robot mellkasrobbantótól. Ez volt a W-Y tervének második fázisa, amit Marshall nem tudott meg, miszerint alien támadást színlelnek, amit kivizsgáltatnak egy szakértővel (és nem egy hivatásos vizsgálócsoporttal), majd elhíresztelik a támadás hírét, hogy a Planetus részvényei zuhanásnak induljanak. Így is történik, a Planetust a Weyland-Yutani vásárolja fel.

Felszerelés

  • Pisztoly

Előfordulás