Magas, szőke (a képregényben fekete), majdnem kopasz férfi. Briliáns elme, az orvostan és a bölcsészet doktora. A főiskolában lövészeti díjat kap és kijuthatott volna az Olimpiára, ha akar.

Élete legfontosabb munkája

2192-ben a Bionat egy embert szerez, akinek a fején egy arctámadó van. San Antonióban Dryner lesz a kutatócsapat főnöke és egyben ő felel a beteg állapotáért. A megszületett alien társa, Louis Reine ruhájába rágja magát, pánikot keltve a tudósban, aki rohanni kezd. Dryner egy pisztollyal fejbe lövi társát, nehogy eltűnjön. A majd kifejlődő királynőt Salvaje és szektája keresi fel, megfertőzve magukat. Bár a telep önmegsemmisítő rendszere elpusztítja a helyet, de többen élve kijutottak.

További sorsa

Orona egy lehallgatásbiztos szobában fogadja a Bionat igazgatóit, illetve Drynert. Red, Green és a doktor kénytelenek belemenni a szövetségbe, hiszen már nem riválisok, már régen nem az a cél ki birtokol idegent, hanem hogy az emberiséget megóvják a kipusztulástól (a földi kormány tud arról, hogy mi ment le a telepnél). Bár mindenki igazi pókerarcot vág, de Orona megítéli, hogy Tobias kissé ideges, nem tudja leplezni érzelmeit. Orona felvázolja a tényt, amit Dryner is tudott: az alienek sáska módjára fognak elszaporodni és letarolni a bolygót, ennek kivédésére jobb ha a Bionat segít a kormányoknak ezt meggátolni.

A legjobb intézkedések ellenére se sikerül kontrollálni az infesztációt, egy ideig úgy tűnt minden rendben, ám az emberiség átszorul védelemre, végül már a menekülés is nehezen kivitelezhető. Dryner eme időkben esik el, holttestét katonák találják meg és mivel látják, hogy egy mellkasrobbantó végzett vele, ezért testét elhamvasztják.

Előfordulása