FANDOM

A bolygón ember számára lélegezhető levegő van, ráadásul őshonos növényzet is, ami teljesen alkalmazkodott az itt élő alienekhez. 2142-ben (vagy kicsivel később) a Weyland-Yutani expedíciót küld ide, amit a Gehelgod elszabotál (elrabolják dr. Natasha Phot). A Cég az ide küldött fegyveresekkel elkezdi kiirtani az idegeneket.

Gyarmatizálás

A Chigusa birtokba veszi a bolygót, bár a W-Y azért titokban még nem mond le róla. Négy generáció telik el (cirka 100 év), egyetlen ismert kolónia épül csak ki. A bolygónak van egy sötét titka: mégpedig a barlangrendszerben tanyázó szellem (a W-Y természetesen nem tette közzé, hogy a bolygó egykor alien lakta hely volt). Több tucat ember megy oda be, de soha nem kerülnek ki élve, a helyiek nem is mernek a közelébe menni. Roark, aki idénymunkás, bemegy a barlangba és rájön, hogy semmi szellem nincs itt, csak egy albino xenomorph. A lényt a kiérkező pár katona (W-Y) megöli, ahogy az ott levő tiniket is. Lemennek a barlangba és megtalálják amiért jöttek: egy halott space jockeyt. A kolónia sorsa ismeretlen, ezt a kettes csapatra bízták a katonák.

Ismert emberek

  • Roark (idénymunkás, meghalt)
  • Specs (meghalt)
  • Batik (meghalt)

Galéria

Előfordulása