FANDOM

28-avp2-laser

Lézeres akna.

Predator mines, proximity mines vagy throwing mines más néven. Olyan aknák, amiket a predatorok használnak a vadászatukon. Többféle akna van, de mind megegyezik abban, hogy akkor fejtik ki hatásukat, ha a célpont a közelükben van.

Laser Mines

Wolf használja Gunnison csatornájában, ahol az idegenekkel küzd meg. Az aknákkal létrehoz egy halálzónát, amiből nincs menekvés, mivel könnyűszerrel szétvágja az idegent ha nekimegy.

Remote Mines

BG-386-on Dark ezeket használja, miközben elhunyt társai tetemeit kutatja. Az aknákat az alkarpanel segítségével detonálja.

Throwing Mines

Scarface használja Neonopolisban. Az akna megtapad bármin és akkor robban, ha valaki a közelében van, de ha pont a célpontra dobják, akkor is robban.

Fire Throwing Mines

Olyan akna, ami robbanásakor meggyújtja környezetét, ezzel halálra égetve a célpontot. Szintén Scarface használja.

EMP Throwing Mines

Élőlényre teljesen hatástalan, csak a gépekben tud kárt okozni. Ha a ragadozó túl közel van a robbanáshoz, akkor az álcázása kapcsolódik ki. Scarface használja.

Sonic Throwing Mines

Csak az élőlényekben tesz kárt. Kis időre elvakítja és megsüketíti őket, ezzel elvonja az áldozatok figyelmét míg a ragadozó cselekszik. Scarface használja.

Plasma Throwing Mines

A váll-löveg technológiáján alapul. Az áldozatot a plazma öli meg. Scarface használja.

Galéria

Előfordulás