FANDOM

Tengerészgyalogos őrnagy 2209-re a 3. ezred 1. zászlóaljában. Ő a USS Marlowon szolgáló katonák parancsnoka a BG-386-os incidens alatt.

Katonai pályafutása

A BG-386-os küldetés előtt 38 ledobást és két orbitális átszállást él meg. Nevéhez köthető az egyetlen sikeres űrhajó megtisztítása (USS Fidanza) az alienektől egyetlen szakasszal. Van Zandt egy veterán katona, aki személyesen vezeti embereit.

Egy újabb bogárvadászat

A feladat egy bányakolónia kivizsgálása, amit alienek leptek el a BG-386-on. Van Zandt a Marlowot elhagyó utolsó Dropshipen van, mikor az űrhajót egy predator anyahajó szétlövi. A lökéshullám következtében a Dropship majdnem lezuhan, szerencsére sikerül landolni és csupán egy fő sérül meg (Rookie, eszméletét veszti, mert egy láda a fejéhez csapódott). Van Zandt egyből megkezdi a szétszórt tengerészgyalogosok újjászervezését és amint elegendő katona gyűlik össze a kolónián, egy támadást indít a fészek ellen, a finomítónál.

Támadás az úrnő ellen

A finomító elleni támadás kudarcba fullad, az alienek súlyos veszteségeket okoznak a bőrnyakúaknak, akik közül néhányan keltetők lesznek, köztük van az őrnagy is. Később Rookie talál rá, az őrnagy megparancsolja, hogy ölje őt meg, mielőtt túl késő lenne. A zöldfülű teljesíti a parancsot és lángszóróval felgyújtja felettesét, akinek testéből megszületik a mellkasrobbantó.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás