FANDOM

A gépi anyától született emberekhez tartozik, akiket a tengerészgyalogság megrendelése miatt hoztak világra. Spears büszke, hogy egy terv részeként született meg (nevében az A.W. a gépi anya - artificial womb - rövidítése). 9 testvérével születik (2129-ben) és nevelkedik, egy kivételével mind katonák lesznek (az az egy kiskorában meghal). A tudósok majdnem leállítják az ilyen születéseket és helyette androidokat készítenek.

Gyermekkor

9 éves korában először öl embert. Egy katonai bázison éjjel történik az eset, amikor az évfolyamtársa (aki folyton szekálta és verte) újból elakarja verni Spearst, mert visszamert ütni (így is Tommy jött ki vesztesen, két foga eltört, ahogy a karja is, illetve az arcát 15 öltéssel hozták rendbe). Tommynak elege lesz, hogy bujkálnia kell és dühből nekitámad a srácnak. Egy takarítóeszközzel olyan ütéseket mér a fejére, amibe belehal. Spearst jóleső érzés keríti hatalmába.

15 éves kadét korában vonzalmat érez Gunny Brandywine őrmester iránt, aki az oktatója. A nő észreveszi az ifjú Tommy vonzalmát (jobban mondva annak bizonyítékát a koedukált zuhanyzóban) és megengedi, hogy lefeküdjön vele. Az aktus közben Spearsnek felelnie kell a nő kérdéseire, hogy miket tenne különböző harci esetekben. Tommy enyhén szólva élvezi az ilyenfajta oktatási módszert.

Nagyobb korában Dél-Amerika egyik országának egy önjelölt diktátorát öli meg és elveszi Smith & Wessonját.

Később egy gazdag embert ment ki a banánköztársaság forradalmából, aki hálából kubai szivarokat ad neki. Spears csak különleges alkalmakkor szív el belőle.

A 3. Bázison

Dandártábornok lesz, illetve idővel áthelyezek parancsnoki posztban a 3. Bázisra. Rájön hogyan irányíthatja az alieneket (a tojásokkal zsarolják a királynőt, hogy engedelmességre intse az idegeneket, ha ellenszegül, akkor a tojásait elégetik), ekkor szívja el az első és második szivarját (a bázis parancsnoka lett és van egy királynője). Sokan tudják, hogy nem normális és paranoiás. Nagyon óvatos alak, aki mindenről tud ami a bolygón történik. Powell őrnagy (a helyettese) sem kedveli őt. Az 500 fős tengerészgyalogos őrség gyorsan apadni kezd, mert kellenek a keltetők az alieneknek. Spears terve az, hogy idegenekből álló csapatával (még lőni is tanítja őket, de valami hihetetlenül pocsékul céloznak) visszaveszi a Földet, ezzel beírva magát a történelembe.

Potyautasok

Spears
A Föld bukása után pár hónappal (2194 májusában) érkezik meg a USS American, aminek a fedélzetén négy hibernált fertőzött ember van, akiket Spears a kutatásokhoz használna fel. Azonban a hajón Wilks őrmester, Billie és Mitch kerül elő, akiket elzár, de amint a dandártábornok megtudja Powelltől, hogy kiket zárt el, a haragja eltűnik és örül, hogy olyan emberekkel hozta őt össze a sors, akik már harcoltak az alienekkel és túlélték. Meghívja őket ebédre és engedi, hogy bárhova menjenek a bázison.

Dezertáltak

A dandártábornok egy szakasznyi katonával elhagyja a bázist, hogy a civil kolóniára érjen három dezertőr előtt, akik nem is sejtik, hogy Spears figyelte őket. A dezertőrök későn jönnek rá, hogy a kolóniát is megfertőzték az alienek. A három katonát lerohanják az idegenek, esélyük sincsen. Spears a videót, ami a katonák halálát mutatja, oktatófilmként szeretné felhasználni a 3. Bázis bőrnyakúinak. Elindulni nem tudnak, mert egy mágneses vihar órákra a földre szegezi a koptert. Spears hasznosan tölti el az időt és az alienekre felfesti az egységjelölésüket századonként.

Egy lázadás leverése

A vihar múltával felszállnak. Egy titkos adón keresztül a tábornok megtudja, hogy valami baj van. Egy csali koptert küldet maga elé, amit távirányítással vezetnek. A csalit lelövik, ezért Spears parancsot ad a légelhárítós terepjáró szétlövésére, amiből két személy száll ki (Billie és Wilks). A bázis körül lévő más terepjárókat és koptereket szétlövetteti, hogy biztosítja a légi fölényét.

Spears és szakasza védőöltözetben (mágneses talpas szkafanderben) egy kevesek által ismert bejáraton jut be a bázisra. Egy hologram segítségével kiparancsolja az alieneket, amik szétzilálják a lázadókat. Spears és szakasza nem ütközik jelentős ellenállásba és a dokknál elkapják a lázadók vezéreit: Powellt és Wilkset.

Spears elmegy felügyelni az alienek berakodását a USS MacArthurra. Maga a USS Jacksonon fog utazni egyedül, míg a katonák a USS Granten. A tengerészgyalogosok nem is tudják, hogy a főtiszt az induláskor felrobbantja a hajók hajtóműveit, ami nélkül nem tudnak elindulni.

A felszállás sikeresen végbemegy 16:00-kor, Spears egy újabb szivart szív el, miközben a katonák riadt hangjait hallja, akik a bázison rekedtek a támadó alienek között. Tudomást szerez Wilks és Billie szökéséről, de nem is gondolja, hogy ők a MacArthuron utaznak.

Utazás a Földre

Spears3

Utolsó pillanatok.

Az utazás nagy részét mélyálomban tölti és csak az utolsó héten ébred fel. Felkészül, hogy élő adásban irányítja szörnykommandóját, fehér díszegyenruhát és díszkardot vesz magára. Terve szerint egy sikeres támadás után az emberek elfogadják a módszereit és segítik terveit.

A szenzorok segítségével időben észreveszi, hogy átszálltak a hajójára (ha a riasztó nem szólt volna, a tiszt továbbra is mélyen aludt volna az altatóktól). Tudja, hogy csak Wilks és Billie lehet az. Spears kikapcsolja a gravitációt és gránátokat dob feléjük, ám Wilks ezeket szétlövi, sőt, pár lövése majdnem eltalálja a fal mögött megbújó Spearst. A tábornok meghátrál, lehegeszti az ajtót és kikapcsolja a levegőellátást, csupán pár nap kérdése és a hívatlan vendégek megfulladnak.

Wilks ekkor egy blöffel áll elő, miszerint ha egy mentőhajóval elengedi őket, akkor megmondja hová rejtette az időzített bombákat a MacArthuron. Spears kénytelen elfogadni az ajánlatot, ám nem talál bombákat, ekkora már a duó már messze jár a mentőkapszulával. Spears némi tiszteletet érez irántuk, hiszen elég kevesen mondhatják el magukról, hogy túljártak az eszén.

Élő adásban

A tábornok Dél-Afrika Natal tartományában landol, ahol idegenjeivel támadást akar indítani egy fészek ellen, miközben élő adásban közvetíti az eseményeket. Egy alien rátámad, de Spears kardjával levágja. Próbálja uralni a lényeket, de nem sikerül (nincsenek tojások, amivel a királynőt zsarolni lehetne). A királynő megfogja és letépi a tábornok fejét. Ezt a Gateway állomáson és más helyeken is láthatják a nézők.

Felszerelés

  • Hegesztő
  • Díszkard

Galéria

Előfordulása