Advertisement

Ismert még 20 Reticuli néven is. A Borodino szektor egyik bolygója, ami gazdag nyersanyagokban, de szinte tengődik, hiszen távol esik az ICC útvonalaitól. A kolóniák egy-egy kupola alatt találhatók, mert a bolygó atmoszférája rövid és nehezen lehet lélegezni. A telep nem önellátó, a készleteket a közeli űrállomásról szerzik be. Három település található a bolygón, amik egy-egy reaktor köré épültek, amik az atmokat működtetik és az energiát adják. A terjeszkedés limitált, hiszen ahhoz energia kellene, meg emberek. Az itt élők gyakran csatlakoznak olyan hajókhoz, amiknek kellene legénység. A bolygó közbiztonsága nem mondható rózsásnak, hiszen rengeteg a bűnöző és a szerencsétlen idelátogatók gyakran soha nem hagyják el a helyet. A Weyland-Yutani a 22. században erősen bányászik itt. 2109-ben a UAS Archangel itt csapódik be. A USCSS Nostromo is innen indul el utolsó útjára, ami az LV-426-ot jelenti.

2179-re itt állomásozik a Marine Space Force Eridani pár alakulata. Név szerint a 3. Hadosztály és a 3. Tengerészgyalogos Légtér Szárny kisebb egységei.

Előfordulása

  • Aliens Adventure Game
Advertisement