FANDOM

Egy űrutas, akinek hajója ismeretlen időpontban szállt fel az LV-1201 felszínéről egy ismeretlen célhely felé. A hajó fedélzetén több ezer alien tojást szállítottak, a katasztrófa nem is váratott magára.

Fosszilizált tetem

Az idegenek gyilkolásba kezdenek, a hajó legénysége nem tudja őket megfékezni és a gép az LV-426 felszínén zuhan le. Sikerül egy 12 másodpercenként ismétlődő figyelmeztető üzenetet küldeniük, mielőtt a legénység teljesen kihalna. A Pilóta (ezt a nevet az emberek adják rá) a székében leli halálát, így fog fosszilizálódni a következő évszázadokra, vagy ezredekre.

2122 júniusában a USCSS Nostromo legénysége talál rá a roncsra és egyben a Pilóta tetemére, akinek mellkasán lyuk éktelenkedik, jelezve mi is ölhette meg. Az emberek több telepet is létrehoznak az alienek tenyésztésére és a hajó tanulmányozására, de minduntalan bekövetkezik a katasztrófa és a xenok elszabadulnak. Az utolsó ilyen incidens 2189-ben zajlódig le, a továbbiakban nem tudni mi lett a hajó és a tetem sorsa, de a Weyland-Yutani képes volt visszafejteni a hajó útját az LV-1201-re.

Galéria

Előfordulás