FANDOM

A BG-386-on, 2209-ben megszületett és elpusztult predalien.

Születés

Miközben a bolygón a tengerészgyalogosok és alienek egymást ölik, egy 5 fős predator vadászcsapat is kiért, akik komoly veszteségeket szereznek, ezért az Elite Clan újabb vadászai jönnek ki. Wolf a harci arénában talál rá az utolsó két életben maradt ifjoncra, akik az életükre törő warriorokkal küzdenek. Egy idegen, Specimen 6 nemcsak képes mindkettejükkel végezni, de még párharcban súlyosan megsebesíti Wolfot, akit nem öl meg, hanem hagyja, hogy egy arctámadó fertőzze meg. A predalien rövid időn belül megszületik és kifejlődik.

Rövid élet

A predalien segít fajtársainak minél több tengerészgyalogost megölni, akiknek fejét trófeaként magával viszi. A dzsungelben is így tesz, ezzel felkeltve egy ott tevékenykedő predator, Dark figyelmét (akin keresztül az egész klán értesül a lényről). Dark feladata a predatorok nyomait eltüntetni a bolygóról, ezért is nem ered a predalien nyomába, jóllehet, a finomítónál megint látja.

A földalatti piramisnál megtörténik a harc, Dark aktiválta Lord önmegsemmisítőjét, de nem rohanhat el onnan, hiszen a predalien rátámadt és a lépcsőn legurulva a lent lévő teremben kötnek ki, ahol láva veszi őket körül. Az idegen több sérülést is elszenved, ráadásul többször is belezuhan a lávába, az élet-halál küzdelmet a yautja nyeri meg. Dark magával cipeli a tetemet, amit majd a felszínre érve egy épület tetejéről a mélybe dob, hogy a megérkező klán jól láthassa.

Galéria

Előfordulás