FANDOM

Szekta1
A szektát Salvaje vezeti. A hívők úgy gondolják, hogy csak akkor kerülhetnek a mennybe, ha egy alient keltetnek ki magukból. Salvaje hónapokig sugározza prédikációit, hogy tagokat szerezzen, ami sikerül is.

Felemelkedés

A hívők a testükre egy kifejlett alient tetováltatnak, ami nyakuktól a szeméremszőrzetükig tart. 2192-ben Salvaje vezetésével megtámadják a Bionat limai komplexumát, ahol egy királynőt tartanak fogságban. A szektások lőfegyvert nem használnak, ellenben magukra szerelt robbanószert igen. Percek alatt átjutonak az őrökön és robotokon, akik/amik hatalmas veszteségeket okoznak. A tojókamrába alig 30-an érnek el, ahol a csapat fele Salvajéval együtt megfertőzi magát az arctámadókkal, ép társaik pedig kiviszik őket. A létesítmény 90 másodperc múlva 6 megatonnás erővel robban, megölve még több szektást. Több fertőzöttnek sikerül ezt túlélni és szétszóródni a világban. A belőlük kikelő alienek királynők lesznek, másfél év múlva annyi idegen lesz, hogy az emberek elmenekülnek más bolygókra/állomásra.

Terjeszkedés

Eme szekta van jelen az LV-742 bolygón is, ahol az idegeneknek segítenek azzal, hogy gazdatesté teszik magukat. Itt a szekta vezérét a Poachers klán vadászai ölik le.

Galéria

Előfordulása