FANDOM

Zenével foglalkozó szuper cég, ami a világ valamennyi zeneszám és zenész kizárólagos tulajdonosa. Mindent megtesz az ügyben, hogy termékeiket eladják, piszkos húzásuk az, hogy a nagyobb koncertjeikre egy rakás szintetikust küldenek, amik kellőképpen lelkesednek, így a beengedett kevés igazi emberi közönség elhiszi, hogy a zene fantasztikus és ez kell nekik, a kint várakozó tömegek pedig megveszik a zenét. A reklámosztály az igazgatótanács döntésnek megfelelően saját költségvetéssel rendelkezik. A cégnek az egész világon van bázisa, de a központja a manhattani Torony. A Toronyhoz közel van a rivális cég, a MedTech atmo sterilizálója, ami tisztítja a levegőt, de tönkreteszi a mesterlemezeket, ami a Synsoundnak nagy veszteségeket jelent és majdnem be is kell zárnia a Synsoundnak. 6 éven át dúl a viszálykodás, végül az eredmény az lesz, hogy a MedTech kifizeti a károkat.

A céget Yoriku vezeti, akinek egy nindzsákból álló titkos egysége van, akikkel a piszkos dolgokat végzi el. Előszeretettel próbálja a cég a MedTech tehetséges embereit magához vonzani. A legnépszerűbb androidokból álló bandája a HellTones. Szerződésben állnak a Duplidroid céggel, ami szerint két éven (2223-2225 között) belül előállítják a Jan és Addicton nevű banda android változatát, amire a Synsound 1 millió kreditet szán.

A Gyűlölet Szimfónia

2224-ben a cég rengeteg pénzt zsebel be a Gyűlölet Szinfóniáján és a HellTones koncerteken. Az atipikus szimfónia egy Mozart nevű alien (még tojás formájában lopják el a MedTechtől) hangjait tartalmazza zenévé gyúrva. A projekt ideje alatt 5 embert áldoznak fel több állattal együtt. A kreatúra egy HellTones koncert alatt szökik meg a Presley Hall mélyéről és mészárlásba kezd a nézők közt, akik a műsor részének hiszik az esetet (a xenot a MedTech emberei lövik ki).

Bár sokan rosszallják azt, hogy a cég meggyalázza a több tucat meghalt emlékét azzal, hogy a világszerte több ponton turnézó HellTones bandák újra eljátsszák a tragédiát, ahol egy mű idegen tépi szét a mű bandát és mű nézőket. Mégis, a közönségnek ez tetszik és busás bevétel terem a Synsoundnak. A cég személyes veszteségei között vannak Ahiro és nindzsái, illetve Damon Eddington zeneszerző.

Előfordulása