FANDOM

Stone

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Munkahely:

Weyland Industries

Foglalkozás

Zsoldos

Halála ideje:

2004 Október 10.

Halála helye:

Bouvet sziget

Maxwell Stafford fegyveres csapatának a tagja, ő is a kutatócsapattal tart az Antarktisz közelében levő szigetre, ahol egy piramist fedeztek fel.

A piramis

A Piper Maru 2004 október 10-én eléri a szigetet, az emberek felütik bázisukat a 100 éve elhagyatott bálnavadásztelepen. Néhányan fent maradnak, a többiek lemennek az érthetetlen módon odakerült lyukba, ami egy nappal ezelőtt még nem volt ott.

A piramis áldozati kamrájánál további emberek maradnak, a többiek tovább mennek, köztük Stone is. Egy szarkofágban három váll-löveget vesznek el, ekkor indul be a piramis beavatási mechanikája. Az áldozati kamrában rekedt emberekre (akik az itt levő csontvázakat tanulmányozzák) arctámadók kerülnek, Weylandék pedig kénytelenek a megváltozott falak között megtalálni a kiutat.

Vadászok

A kis csapat egy nagyobb terembe ér, ahol predatorokat ábrázoló szobrok vannak. Gyanútlanul mennek tovább, a hátvédet adó Stone belesétál egy alig látható hurokba, amit nem vesz észre. Egyetlen rántás és Stone gerince eltörik. A halott zsoldos kezéből kiesik a fegyver, ami figyelmezteti a többi embert a yautják támadására.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás