FANDOM

Stitch saját kis csapatát vezeti, mint szabadúszó roncsmentő. Az 5 főből álló kompánia egy ismeretlen bolygón leli meg gazdagságuk kulcsát: a lezuhant Wanderer nevű hajó mélyén 60%-os irídium ércek vannak, amiket 70 millió $-ért eltudnának adni. Ugyan az United Mining cég emberei még nincsenek kint, hogy visszavegyék értéküket, de a bioradarok mégis észlelnek valamiket: egy komplett fészekre való idegent. Feltehetően Stitch fél arcát egykor a sav marta szét, vagyis már elég közelről találkozott a Halállal és túlélte.

A zseniális terv

Stitch alkalmazkodik a problémához. Mázli, hogy a hajón van egy röfi, ami elvégzi a piszkos munkát. Robbanóanyaggal bőven megpakolva a jószágot (ami három fészket is elpusztítana) távirányítással ölik meg az idegeneket. Csupán Dunphy lelkiismeretét bántja ez, hogy a kedvelt malacot így feláldozzák. Lorry és a néger legénységi tag leviszik a disznót, kidobják a röfit, amit máris warriorok tucatjai kezdenek üldözni. Stitch már előre örül, hiszen minden a tervek szerint megy (miközben Dunphy továbbra is lelkizik a disznó miatt). A főnök arcáról gyorsan lefagy a vigyor, mert a detonátor nem működik, az sem elégíti ki, hogy a néger a malacra időzítőt tett (ami 12 óra múlva robban), meg mozgásérzékelőt (ami akkor detonálja a bombát, ha a disznó közelébe jutnak), hiszen ezek a megoldások nem garantálják az összes idegen megölését.

Mindeközben Dunphy harsányan röhög, hogy egy disznó így kijátszotta őket, majd aludni tér. Stitch fejében megfogan a "B" terv, Lorry segítségével leütik Dunphyt, majd bombával a testén őt dobják ki. A férfi hiába rohan az idegenek elől, gyorsan egy fészekben tér magához, ahol testét a hellyel együtt a robbanás semmisíti meg. Rack és Stitch Exosuitban mennek le, a roncsban szénné égetik a maradék idegent, majd Lorry és a másik férfi is bemegy a hajóba. Elvben nincsenek már idegenek, de jobb félni, mint meghalni. Hirtelen mozgás támad, nem egy alien, hanem annál sokkal rosszabb: a malac, ami elég közel került, hogy a bomba detonáljon. A banda hiába is próbálna futni, a ronccsal együtt robbannak cafatokra.

Felszerelés

  • Pisztoly

Galéria