FANDOM

Stevens

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Rang:

Ezredes

Amerikai ezredes, akit a történelem nehéz döntés elé állít. 2004 október 13-ának estéjén Gunnison, Colorado támadás alá került, ám nem egy ellenséges ország emberei, hanem földönkívüli szörnyek tizedelik a lakosokat. Stevens számított erre, hiszen az OWLF embere. Csupán azt nem sejtette, hogy alienekkel kerül szembe.

Történelmi döntés

A városba ért Nemzeti Gárda emberei percek alatt meghalnak, Stevens ezredes előtt nyilvánvalóvá válik, hogy a várost nem lehet hagyományos úton megtisztítani, túl sok lenne az áldozat, illetve az infesztáció is túl gyorsan terjed. A városban rekedt túlélőknek légi mentést ígér, ami a város központjában menne végbe, természetesen légi mentésről szó sem lehet, túl nagy a kockázat. Helyette felküld egy F-22 Raptort, hogy atombombával pusztítsa el a várost.

Az eset után

Október 14-re virradóra Gunnison megsemmisül, a Föld megmenekül egy alien inváziótól, legalábbis egy időre. Csupán négy ember jutott ki a katonákkal körbezárt városból időben, tőlük egy földönkívüli fegyvert koboznak el, ami Stevens kezébe jut, az ezredes ezt Ms. Yutaninak adja.

Galéria

Előfordulás