Advertisement

A Fantasian lévő egyik szexmunkás. Hollandiából származó izmos, szőke férfi, aki hiányolja barátait és hogy elfogadó közegben legyen. A Fantázián a két férfi szexmunkás közül a fiatalabb és vonzóbb. Limburgban nő fel hárommillió holland bevándorló között nyomorban, hiszen anno a globális felmelegedés Hollandia egy jó részét elnyelte. Egy műteremben él két másik meleggel együtt szintén szexmunkásként, majd kuncsaftjai révén (akik MX7-est használnak, ami Rijke felől jut el hozzájuk, bár maga Stefan nem használja a szert) hall a Fantasiaról. Rijke jelentkezik oda, egy rövid időre várólistára teszik, de mivel vonzó, humoros és jól tud alkalmazkodni továbbá egészségügyi háttere is tiszta, végül Stefan kijut.

A Bűnös Bolygón

Rijke nem bánja meg, hogy ide jutott. Leslie Raif felé kialakul valami, ami több, mint alkalmi kapcsolat, már szerelemnek is lehetne nevezni. Stefan soha nem vesz részt a "karámfutamban", mert Leslie bevállalja helyette a testi gyönyörökért cserébe.

Egy október vagy november keddi napon új karámfutam indul, ahol Leslie és John "Mighty" Mitchell (aki erősen homofób és nem kedveli Rijkét) vesz részt az este. Rijke reggeltől kezdve a műveleti teremben van, előkészíti a berendezéseket, majd Trog D. mellett segít a kamerák képeit és hangjait a monitorra varázsolni, hogy minél szórakoztatóbb legyen a műsor. A futam során a két férfi meghal, az "etetést" majd Thomas Chase, Peter Chase, Frank Cole és Lee végzi be. Miután a "hősök" visszatérnek, kitör a buli, Rijke addig marad, amíg az egész részeg tivornyába nem megy át.

Stefan fejben sorra veszi a ma érkezett új fickókat, bár kétség kívül Thomas kelti fel legjobban a kéjes fantáziáját. Továbbá miközben a szállása felé tart, gyászolja Lesliet (inkább azért, mert miatta halt meg). Az egyik üvegfal előtt áll meg, ahol láthatóak az alienek. Mac Simpson itt talál rá és zavarnak le egy aktust. Rijke fejben eldöntötte, hogy a következő hajóval elhagyja a helyet, elég pénze van, hogy jól megéljen a Földön.

Utolsó nap

Másnap reggel riadót rendelnek el, egy ellenséges hajó közeledik a bolygóra. Mindenkit a bunkerbe rendelnek. A gond elül, csakhogy Ray Turner emberei mellett még egy Grant Corporation pénzelte csoport is a helyet szemelte ki. A bűnözők bár felsülnek az alienek által, amik kint vannak, de a céges emberek nem, ők bejutnak a telepre. Válaszul beeresztik az idegeneket, hiszen azok majd foglalkoznak a céges fegyveresekkel, addig mindenki elérheti a bunkert.

Rijke aludt, mikor az első riasztás lement, félrészegen ment a vezérlőterembe, hogy ügyködjön a gépeken. A vész elmúltával a konyhába megy enni, csakhogy ekkor jön a második riasztás. Egy cirka 20 fős tömegben fut a bunker felé, mikor szemből és hátulról is körbeveszik őket az idegenek. Rijke retteg, de távolról lövéseket hall (Grant Corp. fegyveresek) és reménykedni kezd, ám hiába. Stefan élő inkubátorként végzi.

Előfordulás

Advertisement