FANDOM

A Weyland-Yutani birtokában levő űrállomás a 9-4-9 kvadránsban, a 949-es szektorban. Kinézetre mint egy nagy kereszt, függőleges szára hengeres, ahol a műszerek vannak és az emberek élnek. A vízszintes szárban négy leszálló dokk van. Az állomás biodómokkal rendelkezik, amit csak kevés állomás engedhet meg magának. A 949 kapacitása maximálisan 1000 fő.

Kísérleti terep

A 22. század végén a W-Y Trader szándékosan alieneket hurcol be az állomásra, hogy dokumentálva legyen mennyire gyorsan megy végbe egy fertőzés. Ezt nem csak a 949-es állomással teszik meg, hanem néhány más űrállomáson is ez történik. A kísérleti nyúllá avanzsált embereknek esélyük sincs.

Pusztulás

9 nappal az állomás eleste után egy hajó száll le benne, legénységét az alienek megölik. Két héttel az adás megszakadásától számítva megérkezik a USS Nemesis, hogy a Trader naplóját letöltse. A W-Y nem akar szemtanúkat, ezért Eric Izzard kénytelen felrobbantani az állomást a rajta levő Berserkerekkel. Brian Ellis, Katherine Lara és Martin Jess egy űrsiklóval időben elmenekül mielőtt az állomás felrobbanna a Nemesis hajóval együtt. A Trader hajónaplója megsemmisül, a bizonyítékok a W-Y ellen eltűnnek, csak három szemtanú marad, akik később a Bhunda nevű bolygóra kerülnek.

Galéria

Előfordulása