Advertisement

A Weyland-Yutani birtokában levő űrállomás a 9-4-9 kvadránsban, a 949-es szektorban. Kinézetre mint egy nagy kereszt, függőleges szára hengeres, ahol a műszerek vannak és az emberek élnek. A vízszintes szárban négy leszálló dokk van. Az állomás biodómokkal rendelkezik, amit csak kevés állomás engedhet meg magának. Továbbá vannak raktárai, kórháza, néhány szabadidős központja és egy szervize (amibe egyszerre négy mélyűri hajó fér be). A 949 kapacitása maximálisan 1000 fő, az infesztáció idején 400 fő dolgozik itt, meg nagyjából ugyanennyi átutazó és a hajók legénységei.

Kísérleti terep

A 22. század végén a W-Y Trader szándékosan alieneket hurcol be az állomásra, hogy dokumentálva legyen mennyire gyorsan megy végbe egy fertőzés. Ezt nem csak a 949-es állomással teszik meg, hanem néhány más űrállomáson is ez történik. A kísérleti nyúllá avanzsált embereknek esélyük sincs.

Pusztulás

9 nappal az állomás eleste után egy hajó száll le benne, legénységét az alienek megölik. Két héttel az adás megszakadásától számítva megérkezik a USS Nemesis, hogy a Trader naplóját letöltse. A W-Y nem akar szemtanúkat, ezért Eric Izzard kénytelen felrobbantani az állomást a rajta levő Berserkerekkel. Brian Ellis, Katherine Lara és Martin Jess egy űrsiklóval időben elmenekül mielőtt az állomás felrobbanna a Nemesis hajóval együtt. A Trader hajónaplója megsemmisül, a bizonyítékok a W-Y ellen eltűnnek, csak három szemtanú marad, akik később a Bhunda nevű bolygóra kerülnek.

Galéria

Előfordulása

Advertisement