FANDOM

A Central Space Consortium legújabb gyarmata (a 2170-es évek végén), amin máris jelentős mennyiségű ember él. A CSC eme bolygót akarja megtenni legfontosabb bolygójának, hiszen Alexandria elszakadt tőlük. A Starview felszíne sok szempontból jobb, mint Alexandria esetén. Azonban a gyarmatizálás jó 50 évbe kerül, annak ellenére, hogy a CSC gőzerővel dolgozik rajta. Ennek oka az, hogy a cég túlságosan sok helyen munkálkodik, a képviselők közt sincs egyetértés, jó páran a már kiépült gyarmatokat fejlesztenék tovább (úgy mint: Stoner 1, Paragon és Volcus), tehát a cég pénze nem teljesen Starview gyarmatizálására megy el.

Starview egy nagy bolygó, gravitációja majdnem egyezik a Földével. Felszíne sivár és hideg, az atmoszféra átláthatatlan a vastag felhők miatt. A felhők a felső atmoszférában vannak, így a bolygón örök alkony uralkodik. A CSC eme felhőréteget akarja eltávolítani, hogy a felszínt napfény is érje, így lehessen növényeket termeszteni és kellemes meleg legyen. Egyenlőre a telepen 30 000 ember él, a levegő lélegezhető szűrőmaszkkal, legalábbis míg az atmo ki nem épül.

Előfordulás