FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény az LV-426 kolóniáján. Sápadt, sovány és karvalyorrú férfi, aki Marvin Draper után a legbajosabb katona. 2179 június 10-én az új parancsnok, Demian Brackett százados őt, Julisa Parist, Aldo Crowleyt, Pettigrewt, Hauert, Nguyent és Chenovskit választja ki egy mentőakcióra. A feladat a felrobbanni készülő atmoból kihozni két telepest és két katonát a vihar közepette.

Engedetlenség

Az atmoban túszdráma bontakozik ki, ugyanis Otto Finch pisztolyt szegezett Ankita Yousseff fejéhez. Otto utasítására a katonák kiviszik testvérét, Curtis Finchet, aki megsérült. Ezután Otto a Weyland-Yutanitól akarja hallani, hogy azonnal elhagyhassák a bolygót, ez persze lehetetlen, hiszen az atmo hamarosan felrobban. Marvin Draper őrmester megelégeli ezt és fejen lövi Ottót. Demian kivinné a hullát, ám utasítását csak Chenovski, Paris és Ankita hajtják végre, a többiek Draper társaságában lelépnek. A testet ugyan kihozzák és biztonságos távba kerülnek a felrobbanó atmotol, de Finch meghal a sérüléseitől. Stamovich engedetlensége miatt büntetést kap, nem hagyhatja el körletét.

A következő egy hétben Draper és klikkje a százados türelmét teszteli: állandóan késnek, vitáznak és halkan beszélnek a tiszt előtt. Június 20-ának estéjén Pettigrew, Ankita, Nguyen, Stamovich és Marvin részegen bemennek az állatfarmra teheneket feldönteni. Másnap délben emiatt megrovást kapnak, bár a százados haragja főként az őrmesterre zúdul, hogy az alfa kutyát megtörje sleppje előtt.

Idegenek

2179 június 22-énnek végén Russ Jorden egy arctámadóval a fején kerül a telepre. Másnap megszületik belőle az első mellkasrobbantó, őt követi egy sor szintén fertőzött ember. Az idegenek levadászására tett kísérletek kudarcot vallanak, az ellenség nem mutatja magát, csak mikor biztosak a dolgukban. Emberek halnak meg, vagy tűnnek el. Június 25-én Chenovski és Stamovich segít a telepeseket Brad Lydecker társaságában a raktárba kísérni, mert itt nagyobb biztonságban van mindenki.

Másnap dr. Reese maga mellé veszi a kimerült, de haragos és ölésre kész Stamovichot. Kettejükre akaratlanul is alaposan ráijeszt dr. Mori és pár társa.

Ellentámadás

Június 26-án, kora délután a százados 10 katonával, Al Simpson és dr. Hidalgo társaságában támadást indít a fészek ellen, ami az 1-es számú atmoban van. A cél a -3. szint, ahová lifttel mennek le, Pettigrew őrségben marad, a többiek tovább haladnak. Hauert egy alien elragadja, majd kitör a harc. A katonák összesen 5 idegent lőnek le, de Simpson, Hidalgo és három bajtársuk meghal. A százados visszavonulást rendel el, ám a katonák Draper vezetésével magára hagyják és a lifttel távoznak.

Stamovich további sorsa ismeretlen, az idegenek mindenképpen megölik. Két tengerészgyalogos egészen július 3-ig életben maradt néhány telepessel. A két katona az Onager védelme közben esik el.

Felszerelés

  • Sisak és páncélzat
  • Gépkarabély

Előfordulás