Advertisement

Patkó alakú space jockey hajó, a szokottnál karcsúbb, feltétezhetően egy terraformáló hajó. Mint a többi hajót, az űrutasok ezt is az elméjükkel irányítják, ezért látható konzolok, irányítópanelek nincsenek rajta.

Terraformálás a Földön

A hajón csak egy pilóta van, aki 2196-ban a Ripleyék által élesített atombombák közül számosat hatástalanít, hogy az atombombák robbanása ne tegye lakhatatlanná a Földet évekre. Ezt nem az emberek kedvéért tette, hanem maga miatt: a Földet akarja saját bolygójává tenni. Ugyanez az űrzsoké volt az, aki a Xenomorph Primeról hazáig követte a Benedict túlélőit és aki kommunikált Billie-vel.

A robbanás kisebb volt a vártnál, de így is rengeteg alien pusztul el, a pilóta pedig elkezdi lehűteni a bolygót, a mérsékelt övön átlagban 4,4 Celsius fokos csökkenés mutatható ki. A birtokbavétel csak azért nem megy le, mert még így is rengeteg alien van a planétán, amivel az emberiség felveszi a harcot. Az űrzsoké emiatt hajlandó tárgyalni, 2196 szeptemberében az USA elnöke és négy szintetikus átmegy a hajóra. Nem tárgyalni mennek, hanem gyilkolni, az emberiségnek nem kell egy új zsarnok. A merénylet sikerrel zárul, sikerül darabokra robbantani a gépet, amíg a pilóta tekintetét sikerült lekötni.

Galéria

Előfordulása

Advertisement