FANDOM

Terraform
Patkó alakú space jockey hajó, a szokottnál karcsúbb, feltétezhetően egy terraformáló hajó. Mint a többi hajót, az űrutas ezt is az elméjével irányítja, ezért is csodálkoznak az emberek, amikor a hajóra mennek.

Terraformálás a Földön

A hajón csak egy pilóta van, aki 2196-ban a Ripleyék által élesített atombombák közül számosat hatástalanít, hogy az atombombák robbanása ne tegye lakhatatlanná a Földet évekre. Ezt nem az emberek kedvéért tette, hanem maga miatt: a Földet akarja saját bolygójává tenni. A robbanás kisebb volt a vártnál, de így is rengeteg alien pusztul el, a pilóta pedig elkezdi lehűteni a bolygót, a mérsékelt övön átlagban 40 Celsius fokos csökkenés mutatható ki. Szeptemberben az USA elnöke és négy szintetikus átmegy a hajóra, hogy megöljék a space jockeyt, mert nem akarnak újabb zsarnokot az idegenek helyére. A gyilkosság sikeres, rakétákkal szétlövik a pilóta hajót.

Megjegyzés

Elvben ez a hajó és a pilóta az Aliens: Idegenek a Földönben levő. A hajó még csak-csak hasonlít, de a két pilóta nem. Képeket a galériában lehet látni. Ezt lehet a különböző rajzolók számlájára írni.

Galéria

Előfordulása