FANDOM

Eme űrutas hajó eltér a megszokott patkó alakú hajóktól, illetve ezt a hajót az űrben találták meg az emberek és nem egy bolygó felszínén.

Megtalálva

2137-ben fedezi fel dr. Lucien Keitel a Shambleau rendszer egyik bolygója körül, de csak 2138-ban kezdődik meg itt a kutatás. Keitelék nem találnak egyetlen élő space jockeyt sem, de jó állapotban maradt űrutas hullákat és rengeteg alien tojást már igen. 2140-ben a csapat elhagyja a hajót, hogy egy megfejtett csillagtérkép útvonalát kövessék egy űrutas városig egy fel nem fedezett bolygón. Mielőtt elmennének a kutatók, felállítanak egy jeladót, hogy adásaikat a bolygóról zavartalanul küldhessék a Gehelgod részére. Dr. Rhodes marad csak itt, ő önként lett alien keltető.

Újabb emberek

2142-ben a Gehelgod ideküldi a Throop Mentő és Visszaszerző Szolgálatot, a csapat feladata megtalálni Keiteléket, akik egy ideje nem jelentkeztek be. A hajón megtalálják a jeladót, a kutatók táborhelyét és az épségben levő levegőztető rendszert (így az egész hajón van levegő és nem kell szkafander). A kifejlett alien rájuk támad, megöli Khorfut és lenyakazza Baalt (egy szintetikus). A csapat elhagyja a hajót, mert sikerült behatárolniuk Keitelék új helyzetét.

Galéria

Előfordulás