FANDOM

Ez nem a hivatalos neve!

K-predatorsouthchinasea original

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Súly:

200 kg

Magasság:

Kettő méter

Rang:

Elit

Halála ideje:

2008. Március 27.

Halála helye:

Föld, Rath szigete felett

Több száz vadászatot és háborút él meg és sok fajjal küzd meg. Páncélját és testét sebek és horpadások tucatjai borítják. Legerősebb ellenfelének csípőcsontjából csinálja a hajójának a székét. Egy ismeretlen bolygó sivatagában (az égen két nap ragyog zöldes színben) öli meg párharcban.

Ezen kívül az alábbi fajokat ismeri:

  • Lilás bőrű gyíkszerű teremtmények három fejjel. Bolygójuk égboltja sárgás.
  • Humanoid fegyveres lények, amiknek DNS-e szerint bolygójuk hasonló a Földhöz, de annál öregebb.
  • Ezercsápú, zselés állagúnak tűnő lény, ami fehér sziklákon ülő, zöldes színben játszó héjban lakik. A köveket erezet hálózza be, ami mintha élettől lüktetne. A lény egy kontinensméretű lény gyermeke.
  • Egy olyan lény, ami akkora, hogy a predatorok anyahajóval vívnak vele űrcsatát.
  • Egy akkora féreg, amely teste elülső felét felemelve beborítja roppant árnyékával a yautját. Egyetlen szeme van csak.
  • Lapos fejű emberi technológiai szinten (2008-ban) lévő kétéltű faj. Hatalmas parazitán élnek. Nyakuk nagyon csontos.
  • Fémféreg. Mérgező, lendülettel „ugorva” átfúrja magát egy predatoron. Pár méteres. Egy ilyen féreg üti át a veterán vadász testét, bár levágja a féreg fejét, még így is jó ideig küzd vele, mire legyőzi.
  • Csoszogó, zöld növényi és félig gombaszerű életforma egy bolygóról, amely körül nyolc aranyszínben izzó hold kering és nappal alig éri napfény – Tőlük van a siklója.

Az embereknek is tart fent a hajóján egy kis szekciót:

Régi vitorláshajó kormánykereke, egylövetű kovaköves mordály egy rizsporos parókával, Bic öngyújtó, napernyő, térdharisnya, két muskéta és egy Rheinmmetall MG3, illetve egy MG131. Természetesen jó pár koponyával és gerincoszloppal.

Új vadászidény

2008 március 21-én lemészárolja a Faransii Five teljes legénységét (kivéve egy anyát a gyerekével), utána 20 kalózt is elpusztít a Shady Lady legénységéből. Amikor a kalózok második csapata átjön, a predator nem csap le azonnal. Egy kalóznő rádióján át visszajátssza annak halálát (a nő valahogy szerez egy darabot a predator mellvértjéből, ettől függetlenül holtan végzi). Az adást veszik, mégpedig a megölt nő nővére (aki a kalózok kapitánya) és a kalózok másodtisztje. Az étkezőtől nem messze támad rájuk, bár a két ember AK-74-esekkel lő rá.

A másodtisztet sikerül is megölnie, ellenben a nőt nem, ő eléri a fedélzetet és vízbe ugrik. A többi átszállt kalóz eddigre már mind holtan terül el a hajó különböző pontjain. A predator Rath Preap szigete felé száll az űrhajójával, mert egy jelet fog, melyben gazdag vadászatot ígérnek.

Vadászok szigete

Először pár kamerát és kerítést pusztít el miközben a helyi állatokat gyilkolja. Az X Bázis lesz az a hely, ahol az állatok tetemeit és trófeáit gyűjti. Március 21-ének estéjén 10 katona megy ki, hogy a mocsárban elintézzék őt. A yautja mindenkit megöl és elpusztítja a sziget 5 hajóját is. A vendégekről meg már lassan kész a veszélyességi sorrend, hiszen titokban megfigyelte őket

Az emberek nem tudnak ellene semmit kezdeni, március 22-én fémgyűrűvel megöli Benjamin Peaket, (Horia Ursu kétszer megtudja lőni a predatort a pisztolyával). A következő célpont a fegyverdepó, itt megöl négy katonát és felrobbantja a helyet, de egy halom fegyvert azért megment.

Az ide kiérkező emberek dzsipjét felborítja, Nyikolaj Bazkuhov arcát felkarmolva, így megfertőzve őt egy ismeretlen organizmussal/vírussal. A predator nem támad rájuk, felszívódik.

Félelemkeltés

Az elkövetkező két nap alatt többször is behatol a villába, ahol az emberek húzzák meg magukat. A veterán vadász áthelyezi a kamerákat, aminek célja Rath megfélemlítése (még szándékosan mutatja is ahogy a kamerák előtt öli az állatokat). Természetesen minden alkalommal megöl pár katonát.

Az egyik alkalommal két katona hulláját vinné az űrhajójához, de Pol Pot, a krokodil megtámadja és meg is sebzi. Eme apró kudarc nem jelent semmit, a vadászat tovább folytatódik. Egy másik alkalommal meg fényt derít mi is küldte a nagy prédát ígérő üzenetet: egy kis fekete doboz az egyik vendégtől. Ez pár pillanatra meglepi a vadászt, de mivel sok mindent tapasztalt már, gyorsan átteszi magát a meglepetésen.

Az emberek visszavágnak

A szigetet körberakja a megölt katonák groteszk hulláival, mint figyelmeztetést. Március 25-én a leszállópályánál megsemmisíti a landoló repülőgépet (ráugrik és mielőtt lezuhanna, kitépi a kormánylapátot). Bár az erős védelem miatt több lövedék is eltalálja, nem kap súlyos sebet.

Másnap a villához megy megint. Ekkor Rath és katonái már átmentek a templombunkerbe, a vendégek is távoztak már. A villában megint aktiválódott egy jelzés, egy újabb fekete doboz. A predator az ágy alól húzza ki az egyik vendéget, akit próbál harcra bírni (lökdösi, még a kését is odaadja neki, de az leejti), a férfi a földön marad és bevizel. Mivel nem lenne dicső trófea, megkíméli az életét és kimegy a villából. Amint kilép, egy lövedék vállon találja. A váll-löveggel telibe találja a lövészt, de már nem megy megvizsgálni a tetemet (jól is teszi, hiszen a hely alá van aknázva).

Azt már nem tudja, hogy egy bedrogozott majmot lőtt le, aminek a kezébe Tessa Marikova egy mozgásérzékelős pisztolyt ragasztott. Azt meg pláne nem sejti, hogy az orosz nő kényelmesen követi a mocsárhoz. A yautja álcája a találat helyén rossz, a dühét mégis más váltja ki: az emberek behatoltak az űrhajójába, gyorsan oda is megy.

Az egyike behatolót súlyosan megsebzi, a másik kettőt pedig üldözőbe veszi. Abbahagyja a duó üldözését és visszatér a hajóhoz. Bemegy és kihajítja az oda tett bombákat (az a férfi tette oda, aki a fekete dobozokat is hozta), utána eldobja a smart-discet Marikova felé, hisz a nő felfedte saját pozícióját. A nő hüvelykujja lemetsződik, Marikova ennek ellenére elkezd lőni, de pontatlanul. A predator nem harcol vele, aktiválja az űrhajó egyik védelmi rendszerét, ami egy fényáradatot lövell ki magából. A fény felett a yautja a lebegő deszkájával távozik (elviszi Nate hulláját, akit végül Marikova lőtt le). A fény letarolja a mocsarat, csak egy ember hal meg emiatt. Az űrhajóba senki sem juthat be rajta kívül, hisz ő tudja a kódot a nyitáshoz.

Előkészületek

A Bázisnál trófeát csinál Nateből, a koponyáját a csontok közé dobja, aktiválva Rath embereinek egyik aknáját, ez meglepő volt, hisz az előbb a kését is odadobta, de az nem aktivált semmit. A Bázisból egy jó adag robbanószert hoz elő és ráteszi a lebegőre. A templomhoz indul, ahol Rath emberei nagyon erős védelmet építettek ki.

Bár álcázva van, Nyikolaj rátámad a pengéivel. A yautja előveszi kardját és az egyik csuklópengéjét, így mennek egymásnak. Az ember fél tucatszor is megsebzi a vadászt, aki eldobja a kardot és dupla csuklópengével harcol tovább. A küzdelem végére sikerül lefejeznie a férfit (akinek teste zöld és porhanyós lett a vírus miatt). Ekkor Marikova kezd el rá lőni (eddig Rath embereit lőtte, nehogy mozsarakkal megöljék Nyikolajt a predatorral együtt), de hasztalanul. A veterán vadász a váll-lövegével elintézi a zavaró nőt.

A yautja szétlövi Rath négy orvlövészének a felét, ezzel eléri, hogy ne láthassák meg (a másik két ember lemegy a tornyokról). A templom bevétele ugyanis kemény diónak bizonyul, fokról fokra kell tervezni, ha hibát vét, akkor a 100 valahány katona megöli. A yautja Nyikolaj véréből harci festést ken magára.

Ostrom

Este elterelésként az északi toronynak irányítja a siklót, ami tömve van robbanószerrel. Miközben a falnál bekövetkezik a robbanás, ő már a déli oldalnál egy titkos járaton keresztül bejut (az odaúton végez Rath orvgyilkosával, aki sarok tájékon sikeresen felvágja a predator lábát, de nem okoz komoly sérülést).

A déli torony vezérét kidobja a toronyból, a helyettese nyakát meg elvágja. A nyugati torony vezére ezt látja és tüzet nyit embereivel, a déli torony emberei nem tudják mire vélni ezt és lőni kezdik a nyugatiakat. Rath leállítja a két torony embereit, mindeközben a predator elvágja az áramot és gyors tempóban öli meg az embereket. A gyilkolás közben úgy érzi, hogy valaki követi őt (Marikova, illetve a teljesen átalakult Nyikolaj), de nem lát senkit. Párszor eltalálják a yautját, de a páncél ezt felfogja, a mozsarak robbanásai elől meg fedezékbe megy. A kisebb csapatba szervezett, vagy lemaradt fegyvereseket könnyedén elintézi.

Az emberek a belső falra menekülnek vissza, mert percek alatt jelentős veszteségeket szenvednek. 100 ember pusztul el, 60-65 jut csak menedékbe. A yautja a katonákat eléggé demoralizálja, mert levágott fejekkel és visszajátszott hangokkal rémíti meg őket. Sokan elmenekülnek, a többiek pedig hamarosan elpusztulnak. Rath Preap a központi toronyban van, a lény párbajra hívja, de a férfi inkább főbe lövi magát. A yautja elteszi a pisztolyt és a koponyát. Kifelé menet meglövik egy olyan lövedékkel, amit a mellvértjéből csináltak a kalózok. Ezután két lövés találja hátba: az egyik a váll-löveget teszi tönkre, egy másik pedig belefúródik a testébe és több fontos szervet ér.

Menekülés

Elmenekül, hogy az X Bázisnál gyógyítsa magát, de az már lángokban áll. A hajóhoz megy (a Bázisnál eldobja maszkját, már csak a csuklópengéi vannak nála), de ott két embert talál. Elfogja Gustatot (aki a fekete dobozokat hozta, ő miatta jött ide a predator), Horia ezt nem hagyja annyiban és ráugrik a predator hátára. A yautja kétszer is a földre veti magát, hogy így szedje le az ex pankrátort, de nem megy. Horia a vadásztól elvesz egy pengét és azzal megvágja a lény nyakát, a fájdalom hatására a predator leveti magáról a románt és elfogja Gustatot.

Mielőtt a hajóra szállna, Pol Pot leharapja a yautja lábán levő páncélt. Felszáll a hajójával és a klánja előtt akarná a férfit kivégezni, hogy a vadászat azért sikeres legyen. Mikor már landol az anyahajón, Gustat eltöri az ujját, amivel a testében levő bombát aktiválja. A hajó felrobban (nem tudni hogy az anyahajó is), a predator, aki több száz vadászatot élt meg, most meghalt, pedig több mint 200 fegyveres embert ölt le a vadászat alatt, mégis a legvégén hal meg, március 27-ének reggelén.

Felszerelés

  • Számos penge

Előfordulása