FANDOM

Egy hold, melynek felszínén nagy hőség van. Az igazi bajt az alien jelenlét okozza a 23. század első harmadáig. Nem ismert hogyan kerültek ide az idegenek, vagy hogy mióta vannak ott. Egyáltalán nem ismert, hogy a holdon lennének-e élőlények, amik keltetőként szolgáltak volna, vagy hogy esetleg emberek hozták a felszínre az infesztációt. Az USCM tudomást szerez a xenokról, ezért 14 katonát küldenek ki (egy nagy terepjárón) a fészekbe, hogy egy új páncélzatot teszteljenek. Mivel a holdon ember számára lélegezhető a levegő, ezért nem kell bajlódni létfenntartó szerkezetekkel.

Tisztogatás

A két páncélos katona kezdetben úgy tűnik beváltják a beléjük vetett hitet, nagyban tizedeli az alieneket, de hiába a fejlett technológia, két ember akkor is két ember és csak ideig óráig dacolhatnak a túlerővel szemben. A 12 katona, akik a járműben vannak (többségük csak hallott az idegenekről és nem is számított arra, hogy majd harcolniuk kell) most kénytelenek a túlélésért harcolni. A sok savtól a barlang azon szintje, ahol vannak, teljesen leszakad. Ekkor már csak két katona van életben: az egyik Anthony Crespi őrmester, a másik Wilcox százados.

Sikerül kijutniuk a barlangból, de a királynő elkapja Crespit. Wilcox megsebzi a lényt és így az őrmester kiszabadul. Elérik a landolóegységet és úgy tűnik vége az egésznek, de a xenok gyorsak és megölik a századost. Crespi egyedüli túlélőként hagyja el a holdat. Később Herk Mondo egymaga likvidálja a helyi xenokat, így a hely megtisztul.

Az ismert katonák

  • Rupp
  • Hollister

Előfordulás