FANDOM

Egy elit tengerészgyalogos szintetikus, akit a Benedict hajón egy alienek uralta bolygóra küldenek társaival Stephens ezredes vezetésével 2192 április 5-én. Wilks őrmester készíti fel őket az alienek elleni harcra, egész márciusban képezte az alá beosztott szintetikusokat.

Váratlan csapás

Egy évig utaznak mire megérkeznek, de a Bionat egyik hajója Massey vezetésével EXP sorozatú androidokkal követte őket. Stephens elintézi, hogy Masseyék könnyen elfoglalják a Benedictet. A katonák fegyvereiről leszereli az adagolószerkezetet, ami nélkül nem lehet lőni. Smith fogságba esik társaival és ledobják őket a bolygóra, hogy beléjük petézzenek (a támadók nem tudják, hogy a katonák szintetikusak és csak Wilks, Billie meg a hajó 9 fős legénysége ember), utána Massey androidjai (akik a levegőben repülő szerkezetekkel közlekednek), leszállnak és kihozzák a fertőzötteket, hogy a Földre szállítsák őket.

Szerencse

Smith a Mitch vezette szakaszba kerül (összesen 6 fő), nekik van akkora szerencséjük, hogy az őket követő androidokra szárnyas lények csapnak le, megölve őket. Egy android túléli a támadást és a fészek felé menekül, Mitchék elkapják és elveszik fegyvereit. A szakasz a leszállóegység felé tart, miközben az este több androidot is lelőnek. A leszállóegység felrobban, megölve egy tengerészgyalogost. Úgy tűnik, hogy örökre a bolygón rekednek, ekkor Wilks hívja őket, miszerint a hajót visszafoglalta (Wilkset és Billiet a Benedict hajón hagyták) és leküld értük egy másik leszállóegységet.

Út a biztos pusztulásba

A szakasz kap egy segélykérést egy másik szakasztól, miszerint az alienek a fészekbe viszik őket. Mitch és szakasza segíteni indul, mivel androidok lévén muszáj segíteniük az embereknek. A fészekben több xenot sikerül likvidálni, ám a túlerő megteszi hatását: Chint felnyársalja az egyik idegen. Smith segíteni indul a már halott társához, ám egy másik alien is megjelenik. Smith a fegyverével túlságosan közelről lő, így a plazma és a sav kombója együttesen égetik szét az android arcát. Mint később kiderül, a szakasz csak egy embert tudott volna megmenteni, amit Mitch és Blake meg is tesz.

Felszerelés

  • Sisak és páncél

Előfordulása