FANDOM

Smartgunner
Az M57 Smartgunt, illetve a képzettebbek a halálosabb M57D "Dirty" Smartgunt használó tengerészgyalogosok. Gyorsan és pontosan képesek tűz alá venni a célpontokat, óriási károkat okozva könnyű, vagy egyáltalán nem páncélozott célokban.

Nagyszámú, páncélozatlan ellenség ellen (mint az arctámadók) tökéletesek. A veteránok pedig az M57D miatt már komolyabb támadó egységtípusokat is képesek legyűrni, hiszen a radioaktív lőszer előbb-utóbb eléri a hatását, így ha a smartgunner operátor meg is halna, az ellensége se él sokkal tovább nála. Predatorok esetében pedig a találatok miatt már nem tudják magukat jól álcázni, mert a testükbe került radioaktivitást a tengerészgyalogosok műszerei észlelik (ez a műszer alap felszerelés a harcoló alakulatoknál).

A smartgunnerek egyetlen hátránya harcban, hogy az erősen páncélozott ellenségek (praetorian, vanguard és az ezeknél feljebb levő egységek) esetében a Smartgun nem bír elég rombolóerővel. Ennek kiküszöbölése miatt ajánlott őket erre specializált katonák mellett bevetni.

Galéria

Előfordulás