FANDOM

Smartgunner
Gyorsan és pontosan lövő egység. Fegyverükkel tudják a legnagyobb sebzést okozni a legkevesebb idő alatt a könnyű, vagy páncélozatlan célpontok ellen. Alap fegyverük az M57 Smartgun, de a képzettebbek már a halálosabb M57D "Dirty" Smartgunt használják.

Képesség

A legjobb választás nagyszámú páncélozatlan ellenség ellen (mint az arctámadók). Fejlesztve már erősebb célpontok ellen is jók és ha a célpont nem is hal meg a harcban a találatoktól, de később a radioaktivitás végez vele (egyes alieneknél ez így megakadályozza, hogy újratöltsék életerejüket). Predatorok esetében pedig a találatok miatt már nem tudják magukat jól álcázni, mert a testükbe került radioaktivitást a tengerészgyalogosok műszerei észlelik (ez a műszer alap felszerelés a harcoló alakulatoknál).

Gyengéjük, hogy a lövedékeik nem tudják kellően átütni a jól páncélozott célpontokat (praetorian, vanguard és az ezeknél feljebb levő egységek). Ennek kivédésére kell erősebb tűzerővel bíró egységeket bevetni mellette. Ára drága, ezért védeni kell nehogy meghaljon.

Galéria

Előfordulás